Total Commander Forum Index Total Commander
Forum - Public Discussion and Support

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Problemas conexión FTP

Post new topic   Reply to topic    Total Commander Forum Index -> Spanish (Castellano) Printable version
View previous topic :: View next topic  
Author Message
kapsule
New Member
New Member

PostPosted: Wed May 30, 2007 9:08 am    Post subject: Problemas conexión FTP Reply with quote

Hola.

Solo quería informar del error que me estoy encontrando con la versión 7.0 Candidate 4. Yo utilizo mucho la conxión FTP con varios sitios a la vez y en ocasiones el total comander se queda colgado. Hay algún logger que genere la aplicación para poder enviarlo y ver que sucede.

Creo que es una herramienta muy potente y la verdad desde que la conocí ya no he dejado de utilizarla.

un saludo.
Back to top
View user's profile Send private message
Jordi
Senior Member
Senior Member

PostPosted: Wed Jun 06, 2007 5:56 am    Post subject: Re: Problemas conexión FTP Reply with quote

Hola kapsule,

kapsule wrote:
Hay algún logger que genere la aplicación para poder enviarlo y ver que sucede.

No sé si es lo que buscas: en "Configuración / Opciones / FTP" se puede activar la opción "Crear archivo de registro".

Jordi
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    Total Commander Forum Index -> Spanish (Castellano) All times are GMT - 6 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Impressum: This site is maintained by Ghisler Software GmbH

Using phpBB © 2001-2005 phpBB Group