Total Commander Prof Edition

Moderated forum for Dutch users

Moderators: white, Rein de Jong

Post Reply
A3ER
Junior Member
Junior Member
Posts: 2
Joined: 2014-05-24, 10:54 UTC

Total Commander Prof Edition

Post by *A3ER »

Ik gebruik al jaren een geregistreerde versie van Total Commander en ben er zeer tevreden over. Vanaf versie 7.56 heb ik geen updates meer gedaan.
De reden:
Ik heb naar ik meen in 2012 een programma gevonden Total Commander Professional Edition v2.0 (een latere update heb ik niet gevonden).
Dit doet precies hetzelfde maar heeft een naar mijn mening een mooiere iconen set.

Wanneer ik TC update ben ik die mooie iconen weer kwijt.
Heeft iemand hiervoor een oplossing.
User avatar
white
Power Member
Power Member
Posts: 4576
Joined: 2003-11-19, 08:16 UTC
Location: Netherlands

Re: Total Commander Prof Edition

Post by *white »

A3ER wrote:Ik heb naar ik meen in 2012 een programma gevonden Total Commander Professional Edition v2.0 (een latere update heb ik niet gevonden).
Dit doet precies hetzelfde maar heeft een naar mijn mening een mooiere iconen set.

Wanneer ik TC update ben ik die mooie iconen weer kwijt.
Heeft iemand hiervoor een oplossing.
Total Commander Professional Edition is een illegale distributie van Total Commander. Het lijkt me niet gepast dit hier te bespreken.

Als je wilt weten hoe je een andere icon library kunt gebruiken, stel ik voor dat je daarvoor een nieuw onderwerp begint.
A3ER
Junior Member
Junior Member
Posts: 2
Joined: 2014-05-24, 10:54 UTC

Post by *A3ER »

OK :oops: Toch bedankt voor je reactie. Ga de handleiding er eens op naslaan.
Henrie
Member
Member
Posts: 194
Joined: 2006-09-03, 23:12 UTC
Location: Volkel, the Netherlands

Post by *Henrie »

Wanneer er eigenlijk gewoon TC geinstalleerd is met extra vooraf ingestelde ini-waardes moet je er volgens mij gewoon een upgrade van TC overheen kunnen installeren zonder dat er verder iets veranderd. Dan zouden de iconen van je knoppenbalk ook niet moeten veranderen.
Post Reply