This forum uses cookies. Click X button to hide this message. What is stored? 
Total Commander Forum Index Total Commander
Forum - Public Discussion and Support

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Automatische weergave modus en Directory favorieten

Post new topic   Reply to topic    Total Commander Forum Index -> Dutch (Nederlands) Printable version
View previous topic :: View next topic  
Author Message
DaPaleRider
Junior Member
Junior Member

PostPosted: Mon Jul 10, 2017 11:47 am    Post subject: Automatische weergave modus en Directory favorieten Reply with quote

Hallo,

Ik gebruik de automatische weergave modus erg veel, vooral het toepassen van achtergrond kleuren waarmee ik aangeef op wat voor soort omgeving ik aan het werk ben.

Het valt mij op dat de werking wordt verstoord wanneer ik UNC paden open die zijn opgeslagen/aangemaakt in de Directory Favorieten. Dus wanneer ik een UNC pad open via Directory Favorieten werkt de weergave modus niet zoals ik verwacht. Ik ben nu dus genoodzaakt in de adressenbalk de UNC paden in te voeren en zo te gebruiken.

Iemand hetzelfde probleem hiermee, of wellicht een oplossing?
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Total Commander Forum Index -> Dutch (Nederlands) All times are GMT - 6 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Impressum: This site is maintained by Ghisler Software GmbH

Using phpBB © 2001-2005 phpBB Group