F2 binnen de kopieer-wachtrij

Moderated forum for Dutch users

Moderators: white, Rein de Jong

Post Reply
Msahc
Junior Member
Junior Member
Posts: 53
Joined: 2007-05-07, 15:52 UTC

F2 binnen de kopieer-wachtrij

Post by *Msahc »

Hoi,

Grote kopieeropdrachten in HOLD zetten met F2 lukt me niet. Het kopieert alsof ik op OK drukte ipv op "wachtrij"
Wat doe ik fout?

Met dank


Msahc
User avatar
white
Power Member
Power Member
Posts: 4576
Joined: 2003-11-19, 08:16 UTC
Location: Netherlands

Re: F2 binnen de kopieer-wachtrij

Post by *white »

Msahc wrote:Grote kopieeropdrachten in HOLD zetten met F2 lukt me niet. Het kopieert alsof ik op OK drukte ipv op "wachtrij"
Als de wachtrij leeg is en niet gepauzeerd, dan begint het kopieren direct in de achtergrondoverdrachtsbeheerder.

Wat bedoel je met "grote kopieeropdrachten"?
Msahc
Junior Member
Junior Member
Posts: 53
Joined: 2007-05-07, 15:52 UTC

Post by *Msahc »

Hoi White,

Ik bedoel meerdere files of dirs
Bij het gebruik van F5 krijg je toch de optie F2 als keuze
Hoe werkt die dan?

thnks

Msahc
User avatar
white
Power Member
Power Member
Posts: 4576
Joined: 2003-11-19, 08:16 UTC
Location: Netherlands

Post by *white »

Msahc wrote:Bij het gebruik van F5 krijg je toch de optie F2 als keuze
Hoe werkt die dan?
F2 plaatst de kopieeropdracht in de wachtrij van de achtergrondoverdrachtsbeheerder. Als die kopieeropdracht direct aan de beurt is, wordt de opdracht direct uitgevoerd door de achtergrondoverdrachtsbeheerder. Een voordeel hiervan is dat je met Total Commander door kunt werken terwijl de achtergrondoverdrachtsbeheerder aan het kopieren is.

Om te zorgen dat het kopieren niet direct start kun je de achtergrondoverdrachtsbeheerder eerst pauzeren. Start eerst de achtergrondoverdrachtsbeheerder m.b.v. menu-optie Opdracht/Achtergrondoverdrachtsbeheerder. Klik dan op de Pauze-knop in de achtergrondoverdrachtsbeheerder. Ga terug naar het hoofdvenster van Total Commander en gebruik F5 en F2.
Post Reply