Reacties op: "Welkom op het Nederlands TC forum"

Moderated forum for Dutch users

Moderators: white, Rein de Jong

jasperwillem
Junior Member
Junior Member
Posts: 5
Joined: 2004-11-08, 21:57 UTC
Location: The Netherlands
Contact:

Post by *jasperwillem »

edelcom wrote:Ook een goeiemorgen vanuit Antwerpen !

Net zoals velen, gebruik ik al jaaaaaaaren Total(Win)Commander. Zoveel jaren terug, na de aankoop voor Norton Commander for Windows, ben ik gaan zoeken naar een vervanger en al vrij snel bij TotalCommander terecht gekomen.

Hebben we eigenlijk enig idee hoe groot de Nederlandstalige gebruikersgroep van TC is ?
Erg groot, ken erg veel gebruikers alleen al binnen mijn vriendenkring, daarnaast staat het op veel compilatie windows CD's als optie. Het staat op meerdere sites ook als een must bij de lijst met install programs bij een verse windows. Daarnaast is het op computers op enkele HBO's en MBO's standaard geinstalleerd om makkelijker te copieren van mediums naar je eigen HD ruimte en v-v.
User avatar
Rein de Jong
Senior Member
Senior Member
Posts: 393
Joined: 2005-01-30, 20:26 UTC
Location: NL
Contact:

Post by *Rein de Jong »

2edelcom

Ik zou het niet weten. Christian weet natuurlijk het aantal geregistreerde gebruikers. Dat is een ander aantal dat het aantal gebruikers zoals je weet.

Het enige dat ik weet, is dat er meer geregistreerde Nederlandse dan Franse gebruikers zijn.
Groetjes/
______/Rein

--- Moderator NL-forum ---
zie ook: https://www.reindejong.nl/totcmd
User avatar
wheeler
Junior Member
Junior Member
Posts: 12
Joined: 2004-12-15, 09:30 UTC
Location: Am*dam

Post by *wheeler »

hoi! al sinds hele lange tijd Windows/Total Commander gebruiker en sinds versie 6.x ook geregistreerd (daarvoor stond programma eigenlijk altijd open dus drukte ik maar nummertje weg).

Ik hoop mijn bijdrage aan dit forum te kunnen leveren.
Proud Total Commander 6 registered user!
User avatar
Sam_Zen
Power Member
Power Member
Posts: 700
Joined: 2005-02-08, 22:59 UTC
Location: NL
Contact:

Post by *Sam_Zen »

wheeler wrote:dus drukte ik maar nummertje weg
Een essentieel punt. Aangezien ik me geen betaalde registratie kan veroorloven, doe ik een extra klik voor toegang.
Dat doe ik met plezier, want alles is toegankelijk. En ook als eerbetoon, dus cracks, die dat overslaan, weiger ik
te gebruiken. En ook omdat de 30-dagen grens een aanbeveling is, geen grens.

Ik begon jaren geleden met WinCommander en al gauw had ik mail-contact met Christian Ghisler over vragen, bugs en suggesties. Ondanks dat ik geen geregistreerde was en allang en breed over die 30 dagen, heeft hij mij altijd snel en correct geantwoord. Pas veel later ontdekte ik het bestaan van het forum voor dat soort dingen. Toch deed hij dat.

Dit is wat the Author hierover zegt :

In fact there is no donation scheme. Believe me, we (my brother and I = C. Ghisler & Co.) earn enough with new registrations so we don't need to charge for updates.

What if you cannot afford the TC licence? We tolerate the use of the unregistered version by private users who cannot afford the program. However, we expect that companies who make real money buy the software when they use it, and also private users who can afford it (where the licence wouldn't take a big part of the salary, as in some countries of eastern Europe or Asia now). This isn't yet written in the licence in the program, but will be written there in the near future.
0.618033988
User avatar
Rein de Jong
Senior Member
Senior Member
Posts: 393
Joined: 2005-01-30, 20:26 UTC
Location: NL
Contact:

Post by *Rein de Jong »

What if you cannot afford the TC licence? We tolerate the use of the unregistered version by private users who cannot afford the program. However, we expect that companies who make real money buy the software when they use it, and also private users who can afford it (where the licence wouldn't take a big part of the salary, as in some countries of eastern Europe or Asia now). This isn't yet written in the licence in the program, but will be written there in the near future.
Kijk dat is nu wat ik zo waardeer in Christian. Wie kan die dient te registreren, voor wie dat een rib uit zijn lijf is hoeft dat niet! ook het feit dat je éénmalig registreerd doet mij goed! :D
Groetjes/
______/Rein

--- Moderator NL-forum ---
zie ook: https://www.reindejong.nl/totcmd
Post Reply