RSS-feed naar Dutch Forum werkt niet?

Moderated forum for Dutch users

Moderators: white, Rein de Jong

Post Reply
User avatar
mnass
Junior Member
Junior Member
Posts: 31
Joined: 2006-01-28, 10:31 UTC
Location: Helmond

RSS-feed naar Dutch Forum werkt niet?

Post by *mnass »

Ik gebruik de RSS-feed http://www.ghisler.ch/board/rss.php?t=1&f=9&c=50 om het Nederlandse forum te lezen.

De laatste tijd kan de feed niet meer geopend worden. Als je de URL gewoon in je browser probeert te laden krijg je de foutmelding "Something wrong in that life".

Meestal is zo'n probleem gerelateerd aan een fout in (XML-)code. Kan ook zijn dat er iets mis is met de URL.

Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is?

---------
Toelichting:
RSS-feeds kunnen in Firefox als Live Bookmark geladen worden. Dat werkt veel sneller dan het surfen naar de TC-site, het laden van de juiste forumpagina en het selecteren van de nieuwe topics. Vandaar dat mijn voorkeur uitgaat naar RSS.

Op grond van info elders op het TC- Forum heb ik de volgende parameters meegegeven in het URL.
t=1, nieuwe topics
f=9, Dutch Forum
c=50, laat maximaal 50 berichten zien
User avatar
corny
Junior Member
Junior Member
Posts: 96
Joined: 2003-02-07, 10:06 UTC

Post by *corny »

Niets aan de hand, alleen wil dit in dit geval zeggen dat er de laatste twee weken geen nieuwe topics meer zijn aangemaakt. Door jouw vraag werkt de feed weer naar behoren.

Probeer hetzelfde eens met f=12. Het laatste topic is van 8 mei, wat tot hetzelfde gedrag leidt.
Regards,
Cornelis
User avatar
Sam_Zen
Power Member
Power Member
Posts: 700
Joined: 2005-02-08, 22:59 UTC
Location: NL
Contact:

Post by *Sam_Zen »

Ik weet niets van RSS, want ik werk er niet mee, maar als die twee weken grens geldt, dan heeft corny een sluitend antwoord.

Gegeven deze conditie zie ik het als mijn taak om te zorgen, dat deze grens niet meer overschreden wordt, door in elk geval binnen die termijn te zorgen voor een nieuwe topic, desnoods een dummy, zodat het proces elegant blijft functioneren. Misschien is een kleine verandering van iets binnen het Dutch Forum al voldoende om die > 2 weken conditie te ontwijken. Hoe zit het met het hernoemen van een topic bijv. ?
0.618033988
User avatar
corny
Junior Member
Junior Member
Posts: 96
Joined: 2003-02-07, 10:06 UTC

Post by *corny »

Dat ligt er aan of Christian de standaard configuratie van de rss modificatie heeft aangepast. Default worden ook gewijzigde berichten door de rss feed getoond.
Regards,
Cornelis
Post Reply