Uninstaller 1.8.1 plugin

Moderated forum for Dutch users

Moderators: white, Rein de Jong

Post Reply
jordi.c
Member
Member
Posts: 109
Joined: 2006-02-18, 12:43 UTC

Uninstaller 1.8.1 plugin

Post by *jordi.c »

Bij het gebruiken van deze plugin Uninstaller 1.8.1 verwijdert hij het programma mapje niet m.a.w. als ik op start klik dan naar alle programma's ga staat de folder/map met de verwijderde software er nog steeds tussen alleen dan leeg.

Dit lijkt mij niet de juiste manier van verwijderen :?
User avatar
Rein de Jong
Senior Member
Senior Member
Posts: 393
Joined: 2005-01-30, 20:26 UTC
Location: NL
Contact:

Post by *Rein de Jong »

Dat is niet de juiste manier van verwijderen.
Maar voor zover ik weet stuurt de plugin alleen de uninstaller van het oorspronkelijke programma aan. Zelf doet het niet zoveel tenzij je de extra opties gebruikt.
Groetjes/
______/Rein

--- Moderator NL-forum ---
zie ook: https://www.reindejong.nl/totcmd
User avatar
Sjef van Egmond
Member
Member
Posts: 120
Joined: 2007-03-25, 15:44 UTC
Location: The Netherlands
Contact:

Post by *Sjef van Egmond »

Rein de Jong wrote:Dat is niet de juiste manier van verwijderen.
Maar voor zover ik weet stuurt de plugin alleen de uninstaller van het oorspronkelijke programma aan. Zelf doet het niet zoveel tenzij je de extra opties gebruikt.
Inderdaad. Leuk hoor, die plugins (ik gebruik er zelf ook een aantal, waaronder Uninstall), maar Total Commander krijgt op die manier wèl weer de schuld van het niet juist uninstallen van het desbetreffende programma. Ik heb nu als piepjong lid een heel stel vragen en opmerkingen gelezen en ik constateer dat Total Commander bij sommigen niet het vertrouwen krijgt die het verdient.
Vergeet niet, dat TC bijna samen is opgegroeid met Windows (versie 1 draaide al binnen Windows 3.0 in 1993).
Licentie#8923
jordi.c
Member
Member
Posts: 109
Joined: 2006-02-18, 12:43 UTC

Post by *jordi.c »

Sjef van Egmond wrote:
Rein de Jong wrote:Dat is niet de juiste manier van verwijderen.
Maar voor zover ik weet stuurt de plugin alleen de uninstaller van het oorspronkelijke programma aan. Zelf doet het niet zoveel tenzij je de extra opties gebruikt.
Inderdaad. Leuk hoor, die plugins (ik gebruik er zelf ook een aantal, waaronder Uninstall), maar Total Commander krijgt op die manier wèl weer de schuld van het niet juist uninstallen van het desbetreffende programma. Ik heb nu als piepjong lid een heel stel vragen en opmerkingen gelezen en ik constateer dat Total Commander bij sommigen niet het vertrouwen krijgt die het verdient.
Vergeet niet, dat TC bijna samen is opgegroeid met Windows (versie 1 draaide al binnen Windows 3.0 in 1993).
Aangezien al je posts geen meerwaarde bieden (off-topic), heb ik het idee dat je post om het posten.

Bespaar jezelf de moeite en ons je posts...
[mod] Laat de moderatie over aan de moderatoren. En laat zeker het "flamen" achterwege. [/mod]

Ik vind dat je website adres wel erg vaak terugkomt in je posts, op zoek naar pageviews?
Registered user #150595
User avatar
Sjef van Egmond
Member
Member
Posts: 120
Joined: 2007-03-25, 15:44 UTC
Location: The Netherlands
Contact:

Post by *Sjef van Egmond »

Aangezien al je posts geen meerwaarde bieden (off-topic), heb ik het idee dat je post om het posten.

Bespaar jezelf de moeite en ons je posts...

Ik vind dat je website adres wel erg vaak terugkomt in je posts, op zoek naar pageviews?


Sorry, maar ik ben een complete nitwit op het gebied van forums. Ik heb pas kort internet. Ik weet b.v. helemaal niet dat ik 'off-topic' bezig ben. Ik heb alleen maar mijn bijdrage willen leveren aan de vragen van mede-TC gebruikers. Ik begrijp niet wat ik verkeerd heb gedaan. Als er met posts bedoeld wordt: reacties van anderen, dan begrijp ik niet wat daar mis mee is. Net als met die 'pageviews'. We waren toch met een hobby bezig? Op mijn clubje help ik mensen met TotalCMD en dat wilde ik ook via internet doen, echt goed bedoeld. Het begrip 'Flamen' is voor mij ook nieuw. Ik vermoed dat hiermee enthousiasme bedoeld wordt. Dat wordt nu inderdaad een beetje getemperd. Tenslotte: wil de moderator a.u.b. verduidelijken wat hij bedoelt met de opmerking, de moderatie aan hem over te laten? Men is nooit te oud om te leren. Zie het maar als een beginnersfout en een verkeerde inschatting van de forumcultuur die kennelijk zeer gevoelig ligt.
Gelukkig heb ik het eerste complimentje al gekregen en dat maakt weer een hoop goed. Ik ben ook maar een mens.
Licentie#8923
User avatar
Sam_Zen
Power Member
Power Member
Posts: 700
Joined: 2005-02-08, 22:59 UTC
Location: NL
Contact:

Post by *Sam_Zen »

Sjef van Egmond wrote:Ik begrijp niet wat ik verkeerd heb gedaan.
Kennelijk is hier niet sprake van enige eigen introspectie, na de commentaren, dus zal ik wat dingen uitleggen.
Sorry, maar ik ben een complete nitwit op het gebied van forums.
Je bent pas een nitwit, als je dan het stadium van orientatie overslaat, nodig om te kunnen analyseren hoe het
op een forum toegaat, en wat de huishoudelijke regels zijn. Maar meteen luid erop los gaan babbelen... Tsja..
Het moet dus ook duidelijk zijn dat er een verschil is tussen een forum en een chatroom.
Op een forum gaat een topic over een onderwerp, en afgezien van een losse joke, moet het daarover gaan.
Ik weet b.v. helemaal niet dat ik 'off-topic' bezig ben.
Een voorbeeld
en ik constateer dat Total Commander bij sommigen niet het vertrouwen krijgt die het verdient.
Gaat dit over de Uninstaller 1.8.1 plugin ?
Plus het feit nog, dat 'een piepjong lid' eventjes een conclusie gaat trekken over de leden van de TC-community..
0.618033988
User avatar
Folkert
Junior Member
Junior Member
Posts: 30
Joined: 2006-04-01, 15:57 UTC
Location: Wezep Nederland

Post by *Folkert »

Sjef van Egmond wrote:Aangezien al je posts geen meerwaarde bieden (off-topic), heb ik het idee dat je post om het posten.

Bespaar jezelf de moeite en ons je posts...

Ik vind dat je website adres wel erg vaak terugkomt in je posts, op zoek naar pageviews?


Sorry, maar ik ben een complete nitwit op het gebied van forums. Ik heb pas kort internet. Ik weet b.v. helemaal niet dat ik 'off-topic' bezig ben. Ik heb alleen maar mijn bijdrage willen leveren aan de vragen van mede-TC gebruikers. Ik begrijp niet wat ik verkeerd heb gedaan. Als er met posts bedoeld wordt: reacties van anderen, dan begrijp ik niet wat daar mis mee is. Net als met die 'pageviews'. We waren toch met een hobby bezig? Op mijn clubje help ik mensen met TotalCMD en dat wilde ik ook via internet doen, echt goed bedoeld. Het begrip 'Flamen' is voor mij ook nieuw. Ik vermoed dat hiermee enthousiasme bedoeld wordt. Dat wordt nu inderdaad een beetje getemperd. Tenslotte: wil de moderator a.u.b. verduidelijken wat hij bedoelt met de opmerking, de moderatie aan hem over te laten? [mod]Zie mijn e-mail. Dit onderwerp is hier nu afgesloten[/mod]
Men is nooit te oud om te leren. Zie het maar als een beginnersfout en een verkeerde inschatting van de forumcultuur die kennelijk zeer gevoelig ligt.
Gelukkig heb ik het eerste complimentje al gekregen en dat maakt weer een hoop goed. Ik ben ook maar een mens.
Met vriendelijke groet,


Folkert

++Moderator NL-forum++
Post Reply