Alles van versie 7 op 'n rijtje

Moderated forum for Dutch users

Moderators: white, Rein de Jong

Post Reply
User avatar
Sjef van Egmond
Member
Member
Posts: 120
Joined: 2007-03-25, 15:44 UTC
Location: The Netherlands
Contact:

Alles van versie 7 op 'n rijtje

Post by *Sjef van Egmond »

Licentie#8923
User avatar
CopyCats
Member
Member
Posts: 195
Joined: 2003-02-05, 13:09 UTC
Location: Netherlands
Contact:

Post by *CopyCats »

Mooi gedaan Sjef, leuk het zo eens op een rijtje te zien!
#5050 :: Everyone who believes in telekinesis, raise my hand!
User avatar
Sam_Zen
Power Member
Power Member
Posts: 700
Joined: 2005-02-08, 22:59 UTC
Location: NL
Contact:

Post by *Sam_Zen »

Goed gedaan Sjef.
0.618033988
User avatar
Sjef van Egmond
Member
Member
Posts: 120
Joined: 2007-03-25, 15:44 UTC
Location: The Netherlands
Contact:

Post by *Sjef van Egmond »

Bedankt voor het compliment jongens! Zo is het wel genoeg hoor...
Vriendelijke groet.
Licentie#8923
User avatar
Marieke
Junior Member
Junior Member
Posts: 69
Joined: 2006-05-17, 18:55 UTC
Location: Alkmaar
Contact:

Post by *Marieke »

Je maakt me helemaal gek met die mooie plaatjes...
Ik wilde wachten met installeren tot ik zeker wist dat er een stabiele versie 7 was.
Welke versie moet ik nemen? - of toch nog even wachten?
Opm:
Enkele functies die nu zichtbaar zijn zaten eerst verscholen in de wincmd.ini file,
bij elke release kijk ik altijd welke veranderingen er zijn bijgekomen en vul die
dan alfabetisch gesorteerd naar importance aan.
Groetjes - Marieke P. - #117942
User avatar
Sjef van Egmond
Member
Member
Posts: 120
Joined: 2007-03-25, 15:44 UTC
Location: The Netherlands
Contact:

Post by *Sjef van Egmond »

wachten met installeren tot ik zeker wist dat er een stabiele versie 7 was
Lieve Marieke, je hebt een key-bestand, dus waarom zou je wachten met downloaden èn installeren van de 'final version'? Aan de stabiliteit van TC hoef je echt niet te twijfelen!
Vriendelijke groet.
Licentie#8923
User avatar
Sam_Zen
Power Member
Power Member
Posts: 700
Joined: 2005-02-08, 22:59 UTC
Location: NL
Contact:

Post by *Sam_Zen »

Nuance : Een beetje twijfel aan de stabiliteit houdt je alert, om evt bugs te kunnen rapporteren voor de volgende versie.

2 Marieke
Hi, long time no see !
Ik wordt als moderator natuurlijk ook geacht op te treden als tester van beta-versies tussendoor, en dan wacht ik ook wel
eens met installeren en kijk eerst de reports aan.
Maar als er op een gegeven moment een nieuw versie nummer wordt uitgebracht, dus 7 ipv 6, dan kun je zeker zijn van een doorwrocht product met gecontroleerde nieuwe uitbreidingen.
En Ghisler maakt het ons makkelijk. Even TC uit, de nieuwe eroverheen, en TC weer aan. Instellingen nog intact.
0.618033988
User avatar
Marieke
Junior Member
Junior Member
Posts: 69
Joined: 2006-05-17, 18:55 UTC
Location: Alkmaar
Contact:

Post by *Marieke »

Ik had nog niet gezien dat na al die Bêta-maanden op 7 juni 2007 versie 7.00
het volle daglicht heeft mogen aanschouwen (ik zou er bijna lyrisch van worden).
Ik ga meteen aan de slag.
Groetjes - Marieke P. - #117942
User avatar
CopyCats
Member
Member
Posts: 195
Joined: 2003-02-05, 13:09 UTC
Location: Netherlands
Contact:

Post by *CopyCats »

Marieke: Een enthousiaste gebruiker als jij zou zich zeker via www.ghisler.com/news.htm voor de mailinglist moeten aanmelden - dan krijg je een berichtje zodra er een update verschijnt!

-Daan-
#5050 :: Everyone who believes in telekinesis, raise my hand!
User avatar
Marieke
Junior Member
Junior Member
Posts: 69
Joined: 2006-05-17, 18:55 UTC
Location: Alkmaar
Contact:

Post by *Marieke »

En Ghisler maakt het ons makkelijk. Even TC uit, de nieuwe eroverheen, en TC weer aan. Instellingen nog intact.
NIET WAAR! Ik was mijn hele "Directory List" kwijt met doorwrochtte bron / doelbestanden
en ook mijn TC-Startmenu was verdwenen!
Omdat ik altijd de wincmd.ini doorloop op nieuwe mogelijkheden kan het zijn dat ik een optie
heb veranderd of toegevoegd waarvan ik de gevolgen niet geheel heb overzien.
Ook het vergelijken van de oude en nieuwe wincmd.ini files bracht geen duidelijkheid
want ze waren nagenoeg gelijk inclusief de "DirList" sectie.
NIEUW in versie 7 is dat er een apart bestand gemaakt wordt: genaamd "0" waarin o.a.
enige venster gegevens, de "User" en de "DirList" sectie staan. Het zal wel te maken
hebben met de nieuwe "account"-mogelijkheden.
Gewoon de secties vanuit de wincmd.ini in de "0" file kopiëren en het is weer in orde.
zou zich zeker via www.ghisler.com/news.htm voor de mailinglist moeten aanmelden
Standaard zet ik alles wat zichzelf zonder mijn tussenkomst up-wil-daten of mij wil verwittigen van wat dan ook op Zero-tolerance.
Misschien ben ik iets te streng want de emails over deze forum-items worden ook gefilterd. Gelukkig gebruik ik de plugin Mail_wfx zodat ik geen mail hoef te missen.
Groetjes - Marieke P. - #117942
User avatar
CopyCats
Member
Member
Posts: 195
Joined: 2003-02-05, 13:09 UTC
Location: Netherlands
Contact:

Post by *CopyCats »

Marieke wrote:
zou zich zeker via www.ghisler.com/news.htm voor de mailinglist moeten aanmelden
Standaard zet ik alles wat zichzelf zonder mijn tussenkomst up-wil-daten of mij wil verwittigen van wat dan ook op Zero-tolerance.
Maar daar is helemaal geen sprake van. Die mailinglist is er om jou als gebruiker een plezier te doen - verder schiet niemand er iets mee op. Als je bij het verschijnen van nieuwe versies een seintje wilt krijgen, zodat je ze kunt downloaden en er meteen lol van kunt hebben, dan kun je je aanmelden en krijg je een paar keer per jaar een mailtje van Christian.

Om geen berichtjes te krijgen wanneer er in dit forum een nieuwe reactie geplaatst is, kun je de betreffende optie in je profiel uitzetten.
#5050 :: Everyone who believes in telekinesis, raise my hand!
User avatar
Sam_Zen
Power Member
Power Member
Posts: 700
Joined: 2005-02-08, 22:59 UTC
Location: NL
Contact:

Post by *Sam_Zen »

Niet Waar! Ik was mijn hele "Directory List" kwijt met doorwrochtte bron / doelbestanden
en ook mijn TC-Startmenu was verdwenen!
Sorry, ik was daar even wat te luchtig over. Ik vergat de groeiende sores die er sinds XP is met user accounts etc.
En dat "0" bestand komt me onbekend voor, dus dat zal ook wel met het OS te maken hebben.
En ik heb inderdaad ook de schurft aan auto-updates.
0.618033988
User avatar
Rein de Jong
Senior Member
Senior Member
Posts: 393
Joined: 2005-01-30, 20:26 UTC
Location: NL
Contact:

Re: Alles van versie 7 op 'n rijtje

Post by *Rein de Jong »

Zo net weer terug van 5 weken weg. Site van jou ziet er mooi uit. Ik zal een dezer weken een verwijzing op mijn pagina zetten. Eigenlijk moeten we als vertaalteam eerst aan de gang om de helpfile aan te passen aan de nieuwe interface.

Folkert. Kan die........ ;-)
Groetjes/
______/Rein

--- Moderator NL-forum ---
zie ook: https://www.reindejong.nl/totcmd
User avatar
Folkert
Junior Member
Junior Member
Posts: 30
Joined: 2006-04-01, 15:57 UTC
Location: Wezep Nederland

Re: Alles van versie 7 op 'n rijtje

Post by *Folkert »

Rein de Jong wrote:
Zo net weer terug van 5 weken weg. Site van jou ziet er mooi uit. Ik zal een dezer weken een verwijzing op mijn pagina zetten. Eigenlijk moeten we als vertaalteam eerst aan de gang om de helpfile aan te passen aan de nieuwe interface.

Folkert. Kan die........ ;-)
Ja, toe maar weer :) Ik heb de eerste aantekeningen al gemaakt. Johan en Kees ook in de startblokken?
Met vriendelijke groet,


Folkert

++Moderator NL-forum++
Post Reply