Schem maximaliseren

Moderated forum for Dutch users

Moderators: white, Rein de Jong

Post Reply
xblade
New Member
New Member
Posts: 1
Joined: 2007-07-30, 15:26 UTC

Schem maximaliseren

Post by *xblade »

Hallo TC,

Ik werk sinds een aantal dagen met TC.
Het is voor mij geheel nieuw maar de config gaat goed op een instelling na die ik niet kan vinden. Als ik TC opstart dan moet ik steeds de tab maximaliseren gebruiken voor volledige weergaven van TC waar kan ik de instelling hiervoor vinden ? of is dit omdat iik Vista gebruik. Ik gebruik TC 7.01 NL

Bedankt verder
woefdram
Junior Member
Junior Member
Posts: 82
Joined: 2004-05-16, 11:14 UTC

Post by *woefdram »

TC schermvullend maken en dan uit het menu Configuratie > Positie bewaren uitvoeren, doet dat wat je wilt?
User avatar
Sjef van Egmond
Member
Member
Posts: 120
Joined: 2007-03-25, 15:44 UTC
Location: The Netherlands
Contact:

Post by *Sjef van Egmond »

Welkom bij de TC-freaks. Een alternatief is een dubbelklik op de titelbalk (bovenste balk). Zo schakel je gemakkelijk heen en weer tussen 'normaal' en 'gemaximaliseerd'. Voordeel van 'normaal' is, dat je documenten uit een TC-venster naar een geopend onderliggend programma kunt verslepen. Bijvoorbeeld een JPG-bestand naar het werkvenster van Photoshop. Bij 'gemaximaliseerd' is dit ook mogelijk via de Taakbalk, maar die Windows-oplossing gaat wat moeizaam. Veel plezier met TC!
Neem ook eens een kijkje op http://home.casema.nl/sve/totalcmd/layout/tc-frames/tc-index.htm
Licentie#8923
User avatar
CopyCats
Member
Member
Posts: 195
Joined: 2003-02-05, 13:09 UTC
Location: Netherlands
Contact:

Post by *CopyCats »

De schermgrootte bij opstarten is een eigenschap die je aan de snelkoppeling meegeeft. Erop rechtsklikken | Eigenschappen | Uitvoeren: Gemaximaliseerd (of iets dat daar op lijkt).
#5050 :: Everyone who believes in telekinesis, raise my hand!
Post Reply