Hotlist importeren na nieuwe installatie?

Moderated forum for Dutch users

Moderators: white, Rein de Jong

Post Reply
wijnand
Junior Member
Junior Member
Posts: 2
Joined: 2009-10-13, 13:53 UTC
Contact:

Hotlist importeren na nieuwe installatie?

Post by *wijnand »

Een heerlijk programma die Total Commander, zeker voor wie de NortonCommander uit het dos tijdperk nog kennen. Maar goed.
Hoe kan ik de hotlijst van mijn oude pc weer gebruiken voor mijn nieuwe pc? Alvast bedankt. Groetjes, Wijnand
User avatar
white
Power Member
Power Member
Posts: 4617
Joined: 2003-11-19, 08:16 UTC
Location: Netherlands

Post by *white »

Zoek het bestand wincmd.ini op op je oude pc. Dit bestand kun je kopieren naar je nieuwe pc om al je instellingen over te zetten.

Wat bedoel je met hotlijst? Bedoel je directoryfavorieten/directory hotlist? Als je alleen dat wilt overzetten, kopieer dan het gedeelte met het kopje "[DirMenu]" uit de wincmd.ini op op je oude pc naar de wincmd.ini op op je nieuwe pc.
wijnand
Junior Member
Junior Member
Posts: 2
Joined: 2009-10-13, 13:53 UTC
Contact:

Post by *wijnand »

white wrote:Zoek het bestand wincmd.ini op op je oude pc. Dit bestand kun je kopieren naar je nieuwe pc om al je instellingen over te zetten.

Wat bedoel je met hotlijst? Bedoel je directoryfavorieten/directory hotlist? Als je alleen dat wilt overzetten, kopieer dan het gedeelte met het kopje "[DirMenu]" uit de wincmd.ini op op je oude pc naar de wincmd.ini op op je nieuwe pc.
Hallo, bedankt voor je reactie, met de hotlist bedoel ik de favorieten dir lijst. (het "*") . Het is inderdaad gelukt met de ini file. Top! gr. wijnand
Post Reply