Wat vinden we van het PCM artikel?

Moderated forum for Dutch users

Moderators: white, Rein de Jong

Post Reply
User avatar
Rein de Jong
Senior Member
Senior Member
Posts: 393
Joined: 2005-01-30, 20:26 UTC
Location: NL
Contact:

Wat vinden we van het PCM artikel?

Post by *Rein de Jong »

http://www.pcmweb.nl/software_review.jsp?productid=4076

Zijn we het hier mee eens. Tijd voor een user-opmerking?
Groetjes/
______/Rein

--- Moderator NL-forum ---
zie ook: https://www.reindejong.nl/totcmd
Henrie
Member
Member
Posts: 194
Joined: 2006-09-03, 23:12 UTC
Location: Volkel, the Netherlands

Post by *Henrie »

In het algemeen ben ik het wel met het artikel eens.
Alleen vindt ik de prijs niet echt een minpunt. Oke, het is duurder dan Windows Verkenner en FreeCommander. Maar verder is Total Commander vergeleken met andere vervangende bestandsbeheerprogramma's zeker niet duur.

Groeten,
Henrie
User avatar
Sjef van Egmond
Member
Member
Posts: 120
Joined: 2007-03-25, 15:44 UTC
Location: The Netherlands
Contact:

Post by *Sjef van Egmond »

Gezien het korte, onvolledige artikel vind ik dat de schrijver wel erg snel tot de conclusie komt dat de prijs pittig is. De schrijver gaat ervan uit, dat Total Commander "als vervanging voor de (gratis) Windows Verkenner dient", terwijl deze conclusie vooraf gaat door de opsomming van een aantal TC-opties die in de Verkenner niet te vinden zijn. Mijn conclusie zou zijn, dat de prijs van Total Commander zichzelf terugverdient door de tijdwinst die de bestandsmanager biedt. Bovendien is de Verkenner niet gratis, maar in de prijs van Windows verrekend. Total Commander is nota bene wèl gratis te downloaden...
Licentie#8923
User avatar
Sam_Zen
Power Member
Power Member
Posts: 700
Joined: 2005-02-08, 22:59 UTC
Location: NL
Contact:

Post by *Sam_Zen »

Ik wordt altijd een beetje moe, als zo'n blad er weer een wedstrijdje bestandsbeheer van maakt.
Terwijl er daarna, zoals Sjef zegt, dingen worden opgenoemd die een exploder helemaal niet heeft.
En Sjef heeft ook gelijk wat dat 'gratis' betreft.

Het artikel is inderdaad te beknopt als beschrijving.
Er zou nog meer op te noemen zijn, zoals de zelf samen te stellen werkbalk, de dir-favorieten, unicode, etc.

Het gekke is, dat als je het leest tot aan die conclusies, dan zou je denken, dat de auteur enthousiast over TC is.
En toen dacht, dat ie nog iets negatiefs moest zeggen.
0.618033988
Timelord
Junior Member
Junior Member
Posts: 10
Joined: 2008-10-19, 13:41 UTC

Post by *Timelord »

Ik probeer weleens een andere (free) commander, maar steeds mis ik dan weer opties die voor mij toch wel onontbeerlijk zijn.

Wat dat betreft staat TC nog steeds nummer 1.
Post Reply