Voorstellen

Moderated forum for Dutch users

Moderators: white, Rein de Jong

Post Reply
hazeldo
Junior Member
Junior Member
Posts: 3
Joined: 2010-02-01, 10:23 UTC

Voorstellen

Post by *hazeldo »

Gelukkig heb ik nu tijd om mij netjes voor te stellen na de geweldige hulp die ik kreeg.

Mijn naam is Ben en ik woon in de oudste stad van Nederland. Mijn leeftijd is inmiddels 63 jaar en ik ben APV-controleur in de eerste stad aan de Waterweg. Nog 15 maanden te gaan ben ik van mijn pensioen verwijderd. Mijn hobby's zijn in volgorde van belangrijkheid: Motorrijden op mijn BMW R 1200RT en daar rijd ik gemiddeld 23000km per jaar mee, fotograferen met mijn Nikon D60 en mijn Asus N90S laptop waarmee ik dus wel eens de mist in ga.

met vriendelijke groet,

Ben
User avatar
Alexei
Junior Member
Junior Member
Posts: 30
Joined: 2007-01-18, 22:38 UTC
Location: Emmeloord (NL)

Voorstellen...

Post by *Alexei »

Wat oudere motorrijders zijn gewoon netjes en stellen zich voor.
Welkom onder de TotalCommander gebruikers Ben!
Best regards, Alexei
Personal license #147689 Using Windows 10
TC 10.
SadBunny
Junior Member
Junior Member
Posts: 5
Joined: 2010-05-22, 17:12 UTC
Location: Amsterdam, Holland

Post by *SadBunny »

Ik ben 30 en ik rijd 11.000 km per jaar op een Kymco scooter... :D Is ook al leuk... En ik ben ook nieuw op het forum. Ik gebruik Windows en Total Commander al vanaf het moment dat ik ernaartoe over moest omdat Norton Commander niet meer voldoende was, wat weer kwam omdat Dos 6.22 niet meer voldoende was. Norton commander gebruikte ik ook aal vanaf 1989 of zo, toen ik 10 was. (Ik heb Peter Norton zelfs nog een keer live gezien, een buurvrouw van mij was een oude studiegenoot van hem die hij eens kwam opzoeken. :))

Ik zou niet weten wat ik zonder TC moest (tsja, waarschijnlijk alleen nog maar via cygwin werken), het is in feite mijn standaard bureaubladachtergrond, mijn commandline, mijn cockpit, mijn trouwe bondgenoot in zware tijden...

En aan Midnight Commander raak ik maar niet gewend in Linux. Bijna al dit soort tools zijn véél effectiever op een *nix systeem omdat de omgang en ordening van het besturingssysteem met het filesystem gewoon veel logischer is, maar Total Commander maakt alles goed dat in Windows ontbreekt aan efficient bestandsbeheer. Een beetje net als HTC HD2 Sense-omgeving die alles goed maakt wat er ontbreekt aan Windows Mobile 6.5.

Anyway, blij om dit forum te hebben gevonden. Ik schaam me dat ik het niet al jaren kende :) Then again, het is ook wel een goed teken dat ik nog nooit wat voor support dan ook nodig heb gehad.
Grandma, what big ears you have! Yes, that's to hear you better!
Grandma, what big eyes you have! Yes, that's to see you better!
Grandma, what a big fat as- Yeah, that's about enough of that!
User avatar
Sam_Zen
Power Member
Power Member
Posts: 700
Joined: 2005-02-08, 22:59 UTC
Location: NL
Contact:

Post by *Sam_Zen »

Welkom hazeldo en SadBunny !
Op je 10e al met NC .. Mijn complimenten.
0.618033988
User avatar
Marieke
Junior Member
Junior Member
Posts: 69
Joined: 2006-05-17, 18:55 UTC
Location: Alkmaar
Contact:

Post by *Marieke »

Sorry dat ik me niet eerder heb voorgesteld....
Ben een mevr. (naam bij de redactie bekend... :) ) van 55 en rijd 500 km per jaar op mijn Piaggio Zip25.... (+ helm).
Ik ben al een tijdje lid van het forum, met enige regelmaat heb ik wel weer eens wat mee te delen of te vragen of te zien of er nog nieuws is.
Pas toen ik TC leerde kennen vond ik het de moeite om over te stappen naar Windows 95 want voor die tijd was ik een ATARI fan door de midi mogelijkheden van het apparaat. In die tijd programmeerde ik ook wel eens iets in GFA-Basic en ben nu nog regelmatig bezig met Delphi-Pascal. Verder heb ik al een tijdje een homepage met sinds kort een phpbb3-forum.
Vooral als je intensief met bestanden bezig ben kun je niet zonder TC.
Verdere Hobby's: Ik fotografeer met een Panasonic Lumix DMC-G1 en DMC-LX3. Computer op 1 PC, 2 laptops en 1 netbook. Koken doe ik op gas en ben soms wel creatief en doe iets met muziek. Ook ben ik al 7 jaar penningmeester bij een HCC afdeling en heb zodoende Rein wel eens gezien bij een van de Hcc-dagen.
Groetjes - Marieke P. - #117942
Post Reply