Submenu in Directory-Favorieten

Moderated forum for Dutch users

Moderators: white, Rein de Jong

Post Reply
User avatar
Espero
Junior Member
Junior Member
Posts: 9
Joined: 2009-08-15, 14:41 UTC
Location: België

Submenu in Directory-Favorieten

Post by *Espero »

Als ik via "configuratie" in het Directory-favorietenmenu submenu's wil invoeren is het opdrachtveld niet aktief?

Als ik op de knop [Submenu] klik, word ik gevraagd naar een "nieuwe titel voor menukeuze".
Ik kan hier een titel invullen en [OK] klikken.
Dan worden echter de invulvelden: "Opdracht" en "Doelpad" inaktief.

Hoe kan ik dan een opdracht koppelen aan de titel van het submenu?

Ik werk onder Windows 7, 64-bit.
User avatar
CopyCats
Member
Member
Posts: 195
Joined: 2003-02-05, 13:09 UTC
Location: Netherlands
Contact:

Re: Submenu in Directory-Favorieten

Post by *CopyCats »

Espero wrote:Hoe kan ik dan een opdracht koppelen aan de titel van het submenu?
Dat kan niet, maar dat is de bedoeling ook niet. Met Submenu maak je alleen het kopje van een submenu aan. Daarna zet je de cursor daarop en klik je Toevoegen om ingangen aan te maken voor favoriete directories en opdrachten binnen dat submenu.

vr.groet
-Daan-
#5050 :: Everyone who believes in telekinesis, raise my hand!
User avatar
Espero
Junior Member
Junior Member
Posts: 9
Joined: 2009-08-15, 14:41 UTC
Location: België

Re: Submenu in Directory-Favorieten

Post by *Espero »

[quote="CopyCatsMet Submenu maak je alleen het kopje van een submenu aan. Daarna zet je de cursor daarop en klik je Toevoegen om ingangen aan te maken voor favoriete directories en opdrachten binnen dat submenu.[/quote]

Mijn hartelijke dank!

Ik was op een verkeerd spoor gezet door de verkeerd begrepen helptekst bij die optie. Volgens de helptekst lijkt het er op dat de submenu's met de commando's gemaakt worden via de knop [Submenu].
Terwijl eigenlijk alleen de hoofding (titel) en de structuur aangemaakt wordt. Al de rest gebeurt verder via de knop [Toevoegen].

Mag ik hierbij een suggestie doen voor de helptekst?
Is het mogelijk om de bestaande tekst:

"Voeg submenu toe... Maakt een nieuw submenu en vraagt eerst naar de titel. Submenus worden weergegeven met een streepje voor de naam. Het eind van een submenu wordt gekenmerkt door twee streepjes."

te (laten) vervangen door bv.:

"Voeg submenu toe... Maakt een nieuwe menukop en structuur voor submenu's. Vraagt alleen naar de titel van de menukop, hieraan kunnen geen commando's gekoppeld worden. Selecteer de nieuwe menukop en voeg de koppen en commando's voor de submenu's toe via 'Toevoegen'. De submenu's worden weergegeven met een streepje voor de naam. Het eind van een submenu wordt gekenmerkt door twee streepjes."
Post Reply