NL help in TC 7.56a

Moderated forum for Dutch users

Moderators: white, Rein de Jong

Post Reply
ceth
Junior Member
Junior Member
Posts: 24
Joined: 2006-11-21, 17:24 UTC

NL help in TC 7.56a

Post by *ceth »

Dag Forum;

Ik heb de NL help in de roots van TC gezet, 't uitpakken, copy en 't over schrijven naar de map TC gaf geen probleem. Dat gaat ook meestal zonder problemen.
Echter, als ik nu F1 geef, zie ik nog steeds de engelse versie. Als ik in de map van TC kijk, en klik op "keyboard.txt "en "Totalcmd.hlp "klik, krijg ik de nl versie te zien.

Ergens in dit forum gelezen, dat iemand hetzelfde probleem had, en daarin werd het advies gegeven, om dan het bestand "Totalcmd.chm "te verwijderen, cq her te benoemen.
Dit gedaan; klopt, geen engelse help, sterker nog, helemaal niets. Dus maar terug gezet.
Ik heb de Nl help nu op het bureaublad gezet, en dat werkt ook goed, maar misschien is er iemand dit dit snap.

Ik heb div. malen geprobeerd om de Nl versie te installeren, compleet met TC opnieuw te installeren; geen succes.

groet Ceth
User avatar
white
Power Member
Power Member
Posts: 4617
Joined: 2003-11-19, 08:16 UTC
Location: Netherlands

Re: NL help in TV 7.56a

Post by *white »

ceth wrote: Ergens in dit forum gelezen, dat iemand hetzelfde probleem had, en daarin werd het advies gegeven, om dan het bestand "Totalcmd.chm "te verwijderen, cq her te benoemen.
Dit gedaan; klopt, geen engelse help, sterker nog, helemaal niets. Dus maar terug gezet.
Je hebt het net te snel opgegeven. Je moest nog even Total Commander afsluiten en weer opstarten.
ceth
Junior Member
Junior Member
Posts: 24
Joined: 2006-11-21, 17:24 UTC

Post by *ceth »

Dag White;

ook een fijne kertsdag gewenst.

Nee, ik heb het niet te snel opgegeven. U wilt niet weten hoe vaak ik TC heb opgestart; zelfs de pc opnieuw starten, al weet ik dat dat niet persé hoeft

groet Cetg
User avatar
white
Power Member
Power Member
Posts: 4617
Joined: 2003-11-19, 08:16 UTC
Location: Netherlands

Post by *white »

ceth wrote: ook een fijne kertsdag gewenst.
Van hetzelfde :lol:
ceth wrote:Nee, ik heb het niet te snel opgegeven. U wilt niet weten hoe vaak ik TC heb opgestart; zelfs de pc opnieuw starten, al weet ik dat dat niet persé hoeft
Het zou toch moeten werken. "Totalcmd.hlp" in de map zetten waarin Total Commander in is geinstalleerd. "TOTALCMD.CHM" hernoemen naar iets anders. Total Commander afsluiten. Total Commander openen. Druk op F1. Bij mij werkt dit wel. (Windows XP SP3)
ceth
Junior Member
Junior Member
Posts: 24
Joined: 2006-11-21, 17:24 UTC

Post by *ceth »

:oops: snap er niets van.... tig x afgesloten/opgestart.
Echte niets anders gedaan dan anders, toch????

weer herbenoemd, afgesloten, opgestart...snik....HIJ doet 't !

Dit klinkt echt als naar de dokter gaan, en daar aankomende is de pijn weg...

't zal wel aan 't weer liggen of zo..... of aan m'n dikke vingers...

:lol:

In iedergeval, bedankt

groet en ebdankt
Ceth
User avatar
white
Power Member
Power Member
Posts: 4617
Joined: 2003-11-19, 08:16 UTC
Location: Netherlands

Post by *white »

ceth wrote:'t zal wel aan 't weer liggen of zo..... of aan m'n dikke vingers...
Tja, computers zijn magische ongrijpbare wezens he. Je moet ze wel vertroetelen. Lieve woordjes zeggen en zo. Af en toe een beetje water geven.. Eeeh, nee doe dat laatste toch maar niet. :roll:
Post Reply