Foutmelding bij openen MHT-bestand

Moderated forum for Dutch users

Moderators: white, Rein de Jong

Post Reply
User avatar
J.A. Gruys
Member
Member
Posts: 130
Joined: 2003-07-29, 07:49 UTC
Location: Netherlands

Foutmelding bij openen MHT-bestand

Post by *J.A. Gruys »

Altijd als ik vanuit TCMD een MHT-bestand (gemaakt men FireFox) open, gaat dat goed, maar blijft er in TCMD een foutmelding staan die luidt:

Fout tijdens uitvoeren van programma! (29)

Maak ik de MHT met InternetExplorer, dan gebeurt het niet. Weet iemand wat dat betekent, hoe het komt, en hoe het te voorkonen?

Bij voorbaat dank!
J.A.G.
User avatar
white
Power Member
Power Member
Posts: 4596
Joined: 2003-11-19, 08:16 UTC
Location: Netherlands

Re: Foutmelding bij openen MHT-bestand

Post by *white »

J.A. Gruys wrote:Altijd als ik vanuit TCMD een MHT-bestand (gemaakt men FireFox) open, gaat dat goed, maar blijft er in TCMD een foutmelding staan die luidt:

Fout tijdens uitvoeren van programma! (29)

Maak ik de MHT met InternetExplorer, dan gebeurt het niet. Weet iemand wat dat betekent, hoe het komt, en hoe het te voorkonen?
Wat gebeurt er als je het MHT-bestand buiten Total Commander opent? (Bijvoorbeeld m.b.v. Start/Uitvoeren)

Welke versies gebruik je van Total Commander, Firefox, Internet Explorer en Windows?

Welk programma wordt er geopend wanneer je een MHT-bestand opent? Firefox of Internet Explorer?
Last edited by white on 2011-02-16, 18:15 UTC, edited 1 time in total.
User avatar
J.A. Gruys
Member
Member
Posts: 130
Joined: 2003-07-29, 07:49 UTC
Location: Netherlands

Post by *J.A. Gruys »

Bij Start-Uitvoeren ook een foutmelding ("fout bij verzenden naar programma", of iets dergelijks). Ligt dus niet aan TCMD.

Van alles de laatste officiële versies (geen beta).

MHT opent in FireFox (meestal, en moet ook; maar soms in IExplorer, als die al aan staat).
J.A.G.
User avatar
white
Power Member
Power Member
Posts: 4596
Joined: 2003-11-19, 08:16 UTC
Location: Netherlands

Post by *white »

J.A. Gruys wrote:Bij Start-Uitvoeren ook een foutmelding ("fout bij verzenden naar programma", of iets dergelijks).
Is de foutmelding in een andere taal? Zo ja, hoe luidt die dan?

Ik denk dat de foutcode 29 staat voor: The system cannot write to the specified device
J.A. Gruys wrote:Ligt dus niet aan TCMD.
Mooi.
J.A. Gruys wrote:Van alles de laatste officiële versies (geen beta).
Firefox 3.* ondersteunt toch geen MHT-bestanden? Dan ligt het dus aan een extensie voor firefox denk ik.
User avatar
J.A. Gruys
Member
Member
Posts: 130
Joined: 2003-07-29, 07:49 UTC
Location: Netherlands

Post by *J.A. Gruys »

De foutmelding van Windows is in het Nederlands en luidt letterlijk: "Fout tijdens het verzenden van de opdracht naar het programma". En "programma" is (dacht ik) wat anders dan "device".

FireFox versie 3.6.13 (de mijne) ondersteunt inderdaad van zichzelf geen MHT, maar heeft een add-on (UnMHT) die zegt: "UnMHT allows you to view MHT (MHTML) web archive format files, and save complete web pages, including text and graphics, into a single MHT file". Blijkbaar niet helemaal waar.

In elk geval geen TCMD-probleem. Dus ik ga maar elders vragen, denk ik. Maar ik ben weer een stap verder geholpen, waarvoor veel dank.
J.A.G.
User avatar
white
Power Member
Power Member
Posts: 4596
Joined: 2003-11-19, 08:16 UTC
Location: Netherlands

Post by *white »

J.A. Gruys wrote:De foutmelding van Windows is in het Nederlands en luidt letterlijk: "Fout tijdens het verzenden van de opdracht naar het programma". En "programma" is (dacht ik) wat anders dan "device".
Ja, dat is wat anders. In het Engels is jouw foutmelding: "There was a problem sending the command to the program".
J.A. Gruys wrote:In elk geval geen TCMD-probleem. Dus ik ga maar elders vragen, denk ik. Maar ik ben weer een stap verder geholpen, waarvoor veel dank.
Graag gedaan en succes.
Post Reply