Wachtrij (f2) op andere monitor

Moderated forum for Dutch users

Moderators: white, Rein de Jong

Post Reply
markie2
New Member
New Member
Posts: 1
Joined: 2013-08-01, 15:06 UTC

Wachtrij (f2) op andere monitor

Post by *markie2 »

Vroeger had ik de wachtrij voor copiëren (F5 gevolgd door F2) steeds op de andere monitor dan TC.
Sinds versie 8.01 komt dat venster steenvast achter TC, gelijk op welke monitor die staat.
De optie "SameScreenAsTC=" in de ini file heeft hier geen invloed op.
Windows XP 32 bit.
Iemand een idee?
User avatar
white
Power Member
Power Member
Posts: 4576
Joined: 2003-11-19, 08:16 UTC
Location: Netherlands

Re: Wachtrij (f2) op andere monitor

Post by *white »

markie2 wrote:Vroeger had ik de wachtrij voor copiëren (F5 gevolgd door F2) steeds op de andere monitor dan TC.
Sinds versie 8.01 komt dat venster steenvast achter TC, gelijk op welke monitor die staat.
Helaas kan ik niet testen met meerdere monitoren. Maar..
Weet je het zeker? Volgens mij onthoudt Total Commander de positie van dit venster niet. Ook niet in oudere versies.

Wel is er in versie 6.02 het een en ander veranderd.
List of changes of Total Commander 6.02 wrote:21.01.04 Fixed: Background transfer manager aborting when switching to a different desktop with multiple desktop software
20.01.04 Added: Allways open background transfer manager window in upper left corner if no other transfer manager open
20.01.04 Added: Made background transfer manager window resizable
Voor versie 6.02 opende het venster bovenaan het scherm, steeds verschoven naar rechts ten opzichte van de vorige keer. Bij een herstart van Total Commander opende het venster weer links bovenaan.
Vanaf versie 6.02 opent het venster links bovenaan het scherm.
markie2 wrote:Sinds versie 8.01 komt dat venster steenvast achter TC
Het venster komt alleen achter TC als jij het venster van TC links bovenaan gepositioneerd hebt.

Wellicht dat desktop management software ook nog een rol kan spelen.
User avatar
Rein de Jong
Senior Member
Senior Member
Posts: 392
Joined: 2005-01-30, 20:26 UTC
Location: NL
Contact:

Post by *Rein de Jong »

Klopt helemaal. Ik ervaar hetzelfde verschijnsel.
Ik heb er mijn schouders over opgehaald en het TC venster verplaatst van Linksboven naar linksonder op mijn tweede scherm.
Groetjes/
______/Rein

--- Moderator NL-forum ---
zie ook: https://www.reindejong.nl/totcmd
Post Reply