Hallo,
Ik hoop echt dat ik hier de hulp kan vinden die ik elders maar niet vind of snap.
Eerst wat wel werkt en zonder problemen of password.
Bekabeld netwerk over een perfect werkende switch laptop Windows 10 kan binnen het netwerk alles zien en benaderen.
Wat is het probleem?
Nieuwe laptop aangeschaft ( Windows 11 Pro )
Doe ik hetzelfde als bij de oude laptop en ik krijg steeds foutmeldingen.
Ben reeds wat gaan aanpassen in het regedit maar dat brengt geen soelaas.
Nu las ik her en der dat de beveiligingsinstellingen hier mee te maken hebben maar maar daar ben ik natuurlijk geen ene moer verder mee.
Ook ChatGPT geraadpleegd maar die verkregen uitleg maakt dat ik het in Keulen hoor donderen.
Dus Help.
Ik geef graag meer info zo dat nodig is.
Alleen nu niet zaken oplijsten die er niet toe doen en andere zaken niet vermelden is natuurlijk te gek.
Laat me eventueel weten wat meer nodig is aan info en ik ga er achteraan.
PS alles is up to date wat drivers en zo meer betreft.
Windows 11 acces met VU+ satontvangers en andere.
Moderators: Rein de Jong, white
Re: Windows 11 acces met VU+ satontvangers en andere.
Begrijp ik het goed dat je vraag niet specifiek over Total Commander gaat en je met Windows Verkenner ook het netwerk niet kan benaderen met je nieuwe laptop?
Klopt maar ik weet het echt niet meer. Ik hoopte hier wan wat tips te krijgen zodat ik het middels wat settings in TC wel ok kon krijgen.
Ik heb geen ervaringen met VU+ satontvangers. Heb je al andere forums geprobeerd die meer over dat onderwerp gaan zoals bijvoorbeeld https://www.sat4all.com/forums/forum/28-vu-plus/? Of op het forum op Tweakers.net, onderdeel Internet en netwerken? De laatste heeft ook een Discord server met een channel over hetzelfde onderwerp.