TC bestandnamen synchroniseren

Moderated forum for Dutch users

Moderators: white, Rein de Jong

Post Reply
jordi.c
Member
Member
Posts: 109
Joined: 2006-02-18, 12:43 UTC

TC bestandnamen synchroniseren

Post by *jordi.c »

Ik heb 2 verschillende mapjes met dezelfde muzieknummers.

KLIK HIER

Is het mogelijk met TC om de mp3-bestandsnamen zoals die in het linkerdeelvenster staan te kopieren/verplaatsen naar het mapje in het rechterdeelvenster.

Beetje vaag uitgelegd (al zeg ik het zelf :o ), het eerste mp3 nummer: 01. ENYA - A Day Without Rain. Deze naam wil ik dus in het rechterdeelvenster ( wat nu 00-a_day_without_rain ) is hernoemd krijgen.

Kan ik dit voor alle 12 nummers automatische doen?

BVD
User avatar
Rein de Jong
Senior Member
Senior Member
Posts: 393
Joined: 2005-01-30, 20:26 UTC
Location: NL
Contact:

Post by *Rein de Jong »

2jordi.c
Iets duidelijker uitgelegd zou mooi zijn ;-)
Wanneer ik je goed begrijp wil je de bestanden in het rechtervenster hernoemen. Daarvoor wil je de bestandsnamen gebruiken die in het linkervenster staat en dan 1 op 1. Bestand 1 in het rechtervenster moet de naam krijgen van bestand1 in het linkervenster.

Ik zou niet weten hoe dat zou moeten.

Wat wel kan en wat je misschien helpt is dat je de bestanden kunt hernoemen door het gebruik van hun kenmerken. Wanneer je de content-plugin audioinfo installert kun je op basis van die plugin de attributen gebuiken om bij het hernoemen de juiste namen te krijgen. Zoals je in deze afbeelding ziet, moet de info wel in de mp3 zitten. Bij nr. 10 mist de track :-(

Ik hoop dat dit is wat je wenst.
Groetjes/
______/Rein

--- Moderator NL-forum ---
zie ook: https://www.reindejong.nl/totcmd
jordi.c
Member
Member
Posts: 109
Joined: 2006-02-18, 12:43 UTC

Post by *jordi.c »

[quote="Rein de Jong"]2jordi.c
Iets duidelijker uitgelegd zou mooi zijn ;-)
Wanneer ik je goed begrijp wil je de bestanden in het rechtervenster hernoemen. Daarvoor wil je de bestandsnamen gebruiken die in het linkervenster staat en dan 1 op 1. Bestand 1 in het rechtervenster moet de naam krijgen van bestand1 in het linkervenster.
/quote]

Ja Rein dt bedoel ik precies, erg jammer als dat niet mogelijk is.
User avatar
CopyCats
Member
Member
Posts: 195
Joined: 2003-02-05, 13:09 UTC
Location: Netherlands
Contact:

Post by *CopyCats »

Je zou wel Zoek Bestand (Alt-F7) kunnen gebruiken, met bij Geavanceerd "Zoek dubbele bestanden" en "Gelijke Inhoud", om je identieke bestanden er snel tussenuit te vissen.
#5050 :: Everyone who believes in telekinesis, raise my hand!
Post Reply