TC4A says I'm not rooted even though I am.
Moderators: Hacker, petermad, Stefan2, white
-
- Junior Member
TC4A says I'm not rooted even though I am.
I know I'm rooted since I can do an 'su' from a command prompt and I get the root prompt. For some reason TC doesn't think I am though. Another thing that's unusual is that every other program that needs root causes SuperSU to pop up a box requesting permission but TC doesn't cause any pop-ups when I try to check the use root everywhere option.
- sqa_wizard
- Power Member
Motog 4g, cyanogenmod 13 (Android 6.0.1) root apps & adb
Bonjour Christian,
Juste pour te signaler que sous cyanogenmod 13 avec root activé tc croit le mobile non rooté.
J'ai suivi le lien vers la bêta 2 qui devrait résoudre le blême mais je ne parviens pas l'installer...
Faute de mieux, j'attends la publication dans Google Play de ta prochaine version stable.
PS : y aura-t-il un jour une version Linux de tc, vu qu'android est déjà un Linux sauce Google ?
Juste pour te signaler que sous cyanogenmod 13 avec root activé tc croit le mobile non rooté.
J'ai suivi le lien vers la bêta 2 qui devrait résoudre le blême mais je ne parviens pas l'installer...
Faute de mieux, j'attends la publication dans Google Play de ta prochaine version stable.
PS : y aura-t-il un jour une version Linux de tc, vu qu'android est déjà un Linux sauce Google ?
Re: Motog 4g, cyanogenmod 13 (Android 6.0.1) root apps &
eproust wrote:Bonjour Christian,
Google Translated:
Google wrote:Hello Christian,
Just to notify that on CyanogenMod 13 with root enabled tc believes the non ROOTE mobile.
I followed the link to the beta 2 which should solve the pale but I can not install ...
Faute de mieux, I await the publication in Google Play your next stable release.
PS: will he one day a Linux version of tc, given that Android is already a Google Linux sauce?