licentie aankoop

Moderated forum for Dutch users

Moderators: white, Rein de Jong

Post Reply
TotalRobbie
Junior Member
Junior Member
Posts: 20
Joined: 2020-02-08, 09:04 UTC

licentie aankoop

Post by *TotalRobbie »

Hoe werk de aanschaf van een licentie

Wie kan me dat stap voor stap uitleggen.
Met uitleg erbij
Graag in het Nederlands anders begrijp ik het niet.

Het gaat om 1 licentie voor mijn zelf

RC
User avatar
Stefan2
Power Member
Power Member
Posts: 4133
Joined: 2007-09-13, 22:20 UTC
Location: Europa

Re: licentie aankoop

Post by *Stefan2 »

Ga naar >>> https://www.ghisler.com/online1.htm



Online bestellen

Gelieve het volgende aandachtig te lezen:

1. Houd rekening met ongeveer 1-2 werkdagen levertijd totdat u de registratiesleutel ontvangt!

2. Geef uw volledige naam en adres, inclusief postcode (ZIP code), in het Engels! Anders zal uw bestelling NIET verwerkt worden.

3. U wordt BTW (belasting toegevoegde waarde) in rekening gebracht door de online winkel als u zich in een van de volgende locaties bevindt (kan veranderen):
Europa: Gehele EU plus Wit-Rusland, Georgië, IJsland, Moldavië, Noorwegen, Rusland, Servië, Zwitserland, Turkije, Oekraïne,
Amerikaanse staten: De meeste staten met enkele uitzonderingen
Rest van de wereld: Argentinië, Australië, India, Japan, Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika, Zuid-Korea, Taiwan, Verenigde Arabische Emiraten
zie volledige lijst.

4. Normaal gesproken wordt het programma geregistreerd op de naam van de credit card houder, of de bedrijfsnaam/naam van de instelling (indien aangevinkt). Alleen echte bestaande bedrijfsnamen worden geaccepteerd, geen bijnamen. Als u voor iemand anders wilt bestellen, gebruik dan de wederverkoop/geschenk optie. Wij zullen alleen registreren op echte bestaande namen!

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)



HTH?
User avatar
white
Power Member
Power Member
Posts: 4594
Joined: 2003-11-19, 08:16 UTC
Location: Netherlands

Re: licentie aankoop

Post by *white »

Aanvulling op het bericht van Stefan2:

Onderaan de pagina klik je rechts op de link "key" om licentie(s) voor jezelf te kopen, of op de link "key (GIFT/resale)" als je een licentie voor iemand anders wilt kopen. Je kunt ook op de links hieronder klikken om direct naar de juiste pagina te gaan.

Daarna kies je het aantal licenties dat je wilt kopen.
Licentie voor jezelf kopen (https://www.ghisler.com/orderkey.htm) wrote: VERTALING:

Online Bestelling: sleutel (GEEN schijf)
U ontvangt een licentiesleutel per e-mail. De factuur komt van onze reseller 2Checkout. U wordt btw in rekening gebracht als u zich in de EU of in Zwitserland bevindt.

Houd er rekening mee dat de licentie voor meerdere gebruikers slechts op één naam (persoon of bedrijf) kan worden geregistreerd.

Schrijf uw naam en adres in Latijnse (Engelse) letters (A-Z, a-z), ons bestelsysteem kan momenteel geen Cyrillisch, Chinees etc. aan.

Ik wil graag bestellen een [1]-Gebruikerslicentiesleutel.

[Volgende]

Belangrijk: Een enkele gebruiker heeft slechts één licentie nodig voor meerdere computers!
Licentie voor iemand anders kopen kopen (https://www.ghisler.com/resellkey.htm) wrote: VERTALING:

Total Commander Order - sleutel - CADEAU/wederverkoper
U ontvangt een licentiesleutel per e-mail. De factuur komt van onze reseller 2Checkout. U wordt btw in rekening gebracht als u zich in de EU of in Zwitserland bevindt.

Houd er rekening mee dat de licentie voor meerdere gebruikers slechts op één naam (persoon of bedrijf) kan worden geregistreerd.

BELANGRIJK: Voer het adres van de schenker/wederverkoper in bij Factuurgegevens. En de eindgebruiker (cadeau-ontvanger) onderaan bij Additionele informatie.

Ik wil graag bestellen een [1]-Gebruikerslicentiesleutel.

[Volgende]

Belangrijk: Een enkele gebruiker heeft slechts één licentie nodig voor meerdere computers!
Vervolgens kom je op de site van 2Checkout en dat is in het Nederlands.
richardvermeulen63
Junior Member
Junior Member
Posts: 4
Joined: 2022-12-07, 07:21 UTC
Location: Duiven

Re: licentie aankoop

Post by *richardvermeulen63 »

Hallo,
Ik heb een licency gekocht bij Gishler.
In mijn account staat dat de bestelling is afgehandeld, maar ik heb nog steeds geen key mogen ontvangen.
Ik krijg ook geen reactie van hun supportteam.
Hebben jullie ervaring met dit?
Groet Richard
User avatar
white
Power Member
Power Member
Posts: 4594
Joined: 2003-11-19, 08:16 UTC
Location: Netherlands

Re: licentie aankoop

Post by *white »

Hoi Richard,

Normaal wordt een licentie opgestuurd 1-2 werkdagen na ontvangst van de order.
Ghisler beantwoordt volgens mij alle e-mails die hij krijgt. Wanneer heb je de e-mail gestuurd?
User avatar
Stefan2
Power Member
Power Member
Posts: 4133
Joined: 2007-09-13, 22:20 UTC
Location: Europa

Re: licentie aankoop

Post by *Stefan2 »

Hallo Richard, welkom bij de gemeenschap.
richardvermeulen63 wrote: 2022-12-07, 07:25 UTC Hallo,
Ik heb een licency gekocht bij Gishler.

Hartelijk dank voor je steun!

Bitte controleer ook uw spam-map.
Welke mail provider gebruikt u?



Ghisler wrote:
Als u problemen ondervindt bij het verkrijgen van de sleutel, neem dan contact met mij op via e-mail aan support op ghisler punt com.



Please be patient, it can sometimes take a little longer for small companies.
Wees geduldig, het kan soms wat langer duren bij kleine bedrijven.

 
richardvermeulen63
Junior Member
Junior Member
Posts: 4
Joined: 2022-12-07, 07:21 UTC
Location: Duiven

Re: licentie aankoop

Post by *richardvermeulen63 »

It's already solved. Thanks to Christian Gishler.
Post Reply