Het is niet zozeer de manier van vragen stellen, het is vooral, dat je in feite in deze hele conversatie geen enkele inhoudelijke reactie geeft op de suggesties, waar ik elke keer mee aankom. Of dat ik geen enkele keer merk, dat je iets van die dingen hebt geoefend, of uitgeprobeerd. Ook nu weer heb je in het wilde weg wat geprobeerd, waarvan een deel lukte, 'tot je verbazing'.
Een volstrekt verkeerde benadering. Zo leer je nooit wat.Ik doe het dan wel opnieuw en zie dan wel of dat ook zal slagen.
Analyseer achteraf je acties en de volgorde daarvan. Probeer erachter te komen waarom het één wel lukt en het andere niet.
Zoek de verschillen.
En je blijft ook vaak veel te vaag ..
- "Gegevens mis die ik graag wil weten". Ja, welke dan ?
- "beschrijvingen die niet het antwoord geven op mijn vragen". Opnieuw : Ja, welke beschrijvingen dan ?
- "De gewenste Site uploaden". Hoe zit die Site in elkaar ? Zijn er submappen ? Wat voor soort bestanden heeft die Site ?
En aangezien je het had over het overgebleven bestand "index" bij de provider, ben ik bang dat je ook nog eens de weergave van de bestands-extensies hebt uitstaan..