Goedendag forumleden
Dit is m'n 1e bezoek aan jullie forum; dus als ik iets verkeerd doe/plaats/zeg etc.; geef rustig een hint(tje)…..
Vraag: ik heb bv imagine gedownload en in TC geïntrigeerd. Nu komt bij de vraag op, hoe kan ik deze plugin, indien tzt nodig, weer in het geheel verwijderen. Gaat/moet dat ook via TC? Ik heb imagine ook via TC uitgepakt/installeert.
Ik heb TC 6.55a/windows XP-sp2
In config van XP kan ik niets van dien aard (plugins) vinden
met vriendelijke groet
Ceth
Deinstalleren v.e. plugin
Moderators: Rein de Jong, white
Ga naar Configuratie/Opties en kies de tab Plugins. Kies de juiste knop 'Configureren' qua plugin, in dit geval Lister (WLX), en je kunt daar iets van de lijst verwijderen.
Wat, dacht ik, overigens niet betekent dat die plugin-bestanden ook werkelijk gewist worden.
Plugins zijn altijd met een bepaald programma verbonden, dus het zal niet gauw iets met XP te maken hebben.
Wat, dacht ik, overigens niet betekent dat die plugin-bestanden ook werkelijk gewist worden.
Plugins zijn altijd met een bepaald programma verbonden, dus het zal niet gauw iets met XP te maken hebben.
0.618033988
- Rein de Jong
- Senior Member
Het verwijderen van een plugin:
Er is een utility voor TC. TC Plugins Manager genaamd. Die heeft een antal handige functies voor het beheren van de plugins van TC. Zo kan het:
- WCX - heeft geen verwijdermogelijkheid bij configuratie - opties. Die moet je met het handje verwijderen uit zowel de ini-file alsook de installatie directory.
- Overig
Verwijderen met configuratie - opties
Fysiek verwijderen van de schijf (installatie map)
Er is een utility voor TC. TC Plugins Manager genaamd. Die heeft een antal handige functies voor het beheren van de plugins van TC. Zo kan het:
- Plugins de-installeren
- Plugins de-activeren
- Configureren
- etc.....