KHoubolt had vanmorgen problemen met het posten van een reactie en stuurde die daarom via e-mail. Ik haal hem hier aan:
khoubolt wrote:Die optie heb ik natuurlijk wel eerst aangezet
Je ziet daarom ook een leeg wit icoontje voor de bestandsnaam.
Andere icoontjes zoals de diskette van totalcommander en allerlei ander zie je wel.
Alleen niet van de bestandsextensies die je zelf koppelt.
Volgens mij ligt dit toch aan de manier waarop vista met de bestandsextensies omgaat.
Ik ben overigens al een gebruiker vanaf de eerste versie van, toen nog wincommander.
Ik vindt totalcommander ook onmisbaar, vandaar de teleurstelling dat het in vista niet geheel werkt.
Bij gebrek aan Vista kan ik niet proberen het te reproduceren, maar omdat ik in de engelse forumsecties over de v7beta nog geen soortgelijke klachten heb gezien, vermoed ik toch dat Vista het probleem niet is.
Dan kan ik zo uit het blote hoofd nog maar twee andere oorzaken bedenken:
1) Er wordt een eigen iconen-bibliotheek gebruikt. Dit is het geval als er in wincmd.ini onder [Configuration] een regel staat die begint met "IconLib=".
of
2) Wellicht zijn er meerdere gebruikersprofielen op de betreffende PC, en wordt Total Commander met een andere gebruikt, dan die waarvoor de genoemde bestandstypeassociaties geldig zijn?