Alles van versie 7 op 'n rijtje
Moderators: Rein de Jong, white
- Sjef van Egmond
- Member
Alles van versie 7 op 'n rijtje
http://home.casema.nl/sve/totalcmd/versie7/versie7.htm
Vriendelijke groet.
Vriendelijke groet.
Licentie#8923
- Sjef van Egmond
- Member
Je maakt me helemaal gek met die mooie plaatjes...
Ik wilde wachten met installeren tot ik zeker wist dat er een stabiele versie 7 was.
Welke versie moet ik nemen? - of toch nog even wachten?
Opm:
Enkele functies die nu zichtbaar zijn zaten eerst verscholen in de wincmd.ini file,
bij elke release kijk ik altijd welke veranderingen er zijn bijgekomen en vul die
dan alfabetisch gesorteerd naar importance aan.
Groetjes - Marieke P. - #117942
- Sjef van Egmond
- Member
Nuance : Een beetje twijfel aan de stabiliteit houdt je alert, om evt bugs te kunnen rapporteren voor de volgende versie.
2 Marieke
Hi, long time no see !
Ik wordt als moderator natuurlijk ook geacht op te treden als tester van beta-versies tussendoor, en dan wacht ik ook wel
eens met installeren en kijk eerst de reports aan.
Maar als er op een gegeven moment een nieuw versie nummer wordt uitgebracht, dus 7 ipv 6, dan kun je zeker zijn van een doorwrocht product met gecontroleerde nieuwe uitbreidingen.
En Ghisler maakt het ons makkelijk. Even TC uit, de nieuwe eroverheen, en TC weer aan. Instellingen nog intact.
2 Marieke
Hi, long time no see !
Ik wordt als moderator natuurlijk ook geacht op te treden als tester van beta-versies tussendoor, en dan wacht ik ook wel
eens met installeren en kijk eerst de reports aan.
Maar als er op een gegeven moment een nieuw versie nummer wordt uitgebracht, dus 7 ipv 6, dan kun je zeker zijn van een doorwrocht product met gecontroleerde nieuwe uitbreidingen.
En Ghisler maakt het ons makkelijk. Even TC uit, de nieuwe eroverheen, en TC weer aan. Instellingen nog intact.
0.618033988
Marieke: Een enthousiaste gebruiker als jij zou zich zeker via www.ghisler.com/news.htm voor de mailinglist moeten aanmelden - dan krijg je een berichtje zodra er een update verschijnt!
-Daan-
-Daan-
#5050 :: Everyone who believes in telekinesis, raise my hand!
NIET WAAR! Ik was mijn hele "Directory List" kwijt met doorwrochtte bron / doelbestandenEn Ghisler maakt het ons makkelijk. Even TC uit, de nieuwe eroverheen, en TC weer aan. Instellingen nog intact.
en ook mijn TC-Startmenu was verdwenen!
Omdat ik altijd de wincmd.ini doorloop op nieuwe mogelijkheden kan het zijn dat ik een optie
heb veranderd of toegevoegd waarvan ik de gevolgen niet geheel heb overzien.
Ook het vergelijken van de oude en nieuwe wincmd.ini files bracht geen duidelijkheid
want ze waren nagenoeg gelijk inclusief de "DirList" sectie.
NIEUW in versie 7 is dat er een apart bestand gemaakt wordt: genaamd "0" waarin o.a.
enige venster gegevens, de "User" en de "DirList" sectie staan. Het zal wel te maken
hebben met de nieuwe "account"-mogelijkheden.
Gewoon de secties vanuit de wincmd.ini in de "0" file kopiëren en het is weer in orde.
Standaard zet ik alles wat zichzelf zonder mijn tussenkomst up-wil-daten of mij wil verwittigen van wat dan ook op Zero-tolerance.zou zich zeker via www.ghisler.com/news.htm voor de mailinglist moeten aanmelden
Misschien ben ik iets te streng want de emails over deze forum-items worden ook gefilterd. Gelukkig gebruik ik de plugin Mail_wfx zodat ik geen mail hoef te missen.
Groetjes - Marieke P. - #117942
Maar daar is helemaal geen sprake van. Die mailinglist is er om jou als gebruiker een plezier te doen - verder schiet niemand er iets mee op. Als je bij het verschijnen van nieuwe versies een seintje wilt krijgen, zodat je ze kunt downloaden en er meteen lol van kunt hebben, dan kun je je aanmelden en krijg je een paar keer per jaar een mailtje van Christian.Marieke wrote:Standaard zet ik alles wat zichzelf zonder mijn tussenkomst up-wil-daten of mij wil verwittigen van wat dan ook op Zero-tolerance.zou zich zeker via www.ghisler.com/news.htm voor de mailinglist moeten aanmelden
Om geen berichtjes te krijgen wanneer er in dit forum een nieuwe reactie geplaatst is, kun je de betreffende optie in je profiel uitzetten.
#5050 :: Everyone who believes in telekinesis, raise my hand!
Sorry, ik was daar even wat te luchtig over. Ik vergat de groeiende sores die er sinds XP is met user accounts etc.Niet Waar! Ik was mijn hele "Directory List" kwijt met doorwrochtte bron / doelbestanden
en ook mijn TC-Startmenu was verdwenen!
En dat "0" bestand komt me onbekend voor, dus dat zal ook wel met het OS te maken hebben.
En ik heb inderdaad ook de schurft aan auto-updates.
0.618033988
- Rein de Jong
- Senior Member
Re: Alles van versie 7 op 'n rijtje
Zo net weer terug van 5 weken weg. Site van jou ziet er mooi uit. Ik zal een dezer weken een verwijzing op mijn pagina zetten. Eigenlijk moeten we als vertaalteam eerst aan de gang om de helpfile aan te passen aan de nieuwe interface.Sjef van Egmond wrote:http://home.casema.nl/sve/totalcmd/versie7/versie7.htm
Folkert. Kan die........

Re: Alles van versie 7 op 'n rijtje
Ja, toe maar weerRein de Jong wrote:Zo net weer terug van 5 weken weg. Site van jou ziet er mooi uit. Ik zal een dezer weken een verwijzing op mijn pagina zetten. Eigenlijk moeten we als vertaalteam eerst aan de gang om de helpfile aan te passen aan de nieuwe interface.Sjef van Egmond wrote:http://home.casema.nl/sve/totalcmd/versie7/versie7.htm
Folkert. Kan die........

Met vriendelijke groet,
Folkert
++Moderator NL-forum++
Folkert
++Moderator NL-forum++