uploaden naar webpage
Moderators: Rein de Jong, white
uploaden naar webpage
Hallo. Ik ben een nieuwe deelnemer aan dit forum. Ik gebruik TC o.a. voor het uploaden van bestanden naar webpages. Ik heb de ervaring dat het uploaden van grote (b.v. JPG bestanden) eindeloos duurt. De voortgang gaat snel naar 70, 80 en 90% maar blijft dan "hangen". Op een hele avond drie JPG bestanden uploaden is normaal. Een hele dir met bestanden gaat ook niet. Wel de bestanden één voor één, dat gaat snel. Ik heb wel eens andere FTP programma's gebruikt en dan gaat het allemaal razend snel. Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn?
Welkom.
Ik gebruik TC oa voor hetzelfde, en ik kan dit gedrag niet bevestigen. Natuurlijk is uploaden per definitie wat trager dan downloaden, maar drie bestanden per avond is wel extreem.
Wat is 'grote' bestanden ? Enkele tientallen MB's ? Zou geen probleem moeten zijn.
Een hele dir gaat niet, één voor één wel. Merkwaardig. Op wat voor manier selecteer je de files ?
Staan er soms allerlei virus- en spyware-scanners aan tijdens dit proces ?
Doe je de uploading op de voor- of achtergrond ?
Ik gebruik TC oa voor hetzelfde, en ik kan dit gedrag niet bevestigen. Natuurlijk is uploaden per definitie wat trager dan downloaden, maar drie bestanden per avond is wel extreem.
Wat is 'grote' bestanden ? Enkele tientallen MB's ? Zou geen probleem moeten zijn.
Een hele dir gaat niet, één voor één wel. Merkwaardig. Op wat voor manier selecteer je de files ?
Staan er soms allerlei virus- en spyware-scanners aan tijdens dit proces ?
Doe je de uploading op de voor- of achtergrond ?
0.618033988