scherm 3 delen
Moderators: Rein de Jong, white
scherm 3 delen
Is het mogelijk mijn totalC scherm op te delen in meer delen? ik heb er nu 2 maar wil er graag 3 of 4..
zo ja kan iemand even een kleine handleiding geven.
alvast bedankt
zo ja kan iemand even een kleine handleiding geven.
alvast bedankt
De tweedeling is bedoeld als "van" en "naar" en ligt vast. Als je meer directories snel wilt zichtbaar wilt hebben kun je alijd tabs gebruiken, maar het blijven slecths twee zichtbare. Je kunt wel voor beide zijden tegelijk of apart een "treeview" aanzetten maar daar kun je voornamelijk in navigeren, het echte werk moet in die twee vensters gedaan worden...
Een reden om 3 of 4 nodig te hebben ontgaat me wat, maar nevermind.
Zoals woefdram stelt, van en naar, en that's it.
Nog een snelle schakelmethode kun je vinden in de lijst met 'Directory-favorieten', de 'hotlist' (knop m. sterretje).
Daar kun je vaakgebruikte directories vastleggen, met ook evt. de tegenoverliggende, die daarbij hoort.
Zoals woefdram stelt, van en naar, en that's it.
Nog een snelle schakelmethode kun je vinden in de lijst met 'Directory-favorieten', de 'hotlist' (knop m. sterretje).
Daar kun je vaakgebruikte directories vastleggen, met ook evt. de tegenoverliggende, die daarbij hoort.
0.618033988
- Rein de Jong
- Senior Member
- Rein de Jong
- Senior Member
2CopyCats
Daar heb je helemaal gelijk in, maar voor sorteren gaat het met tabbladen makkelijker. Ik gebruik echter alleen maar een extra instantie als ik vergeten heb om een grote upload in een aparte draad te doen
Ik las in het Engelse forum dat de functionaliteit van de afzonderlijke boom in 7.5 wordt uitgebreid.
zie: http://www.ghisler.ch/board/viewtopic.php?t=18619
Daar heb je helemaal gelijk in, maar voor sorteren gaat het met tabbladen makkelijker. Ik gebruik echter alleen maar een extra instantie als ik vergeten heb om een grote upload in een aparte draad te doen

Ik las in het Engelse forum dat de functionaliteit van de afzonderlijke boom in 7.5 wordt uitgebreid.
zie: http://www.ghisler.ch/board/viewtopic.php?t=18619
- Sjef van Egmond
- Member