[/quote]
Dat is fijn. Maar het geeft geen antwoord op mijn waarom-vragen. Kun je wat achtergrond informatie geven over de nieuwe vertaling? Wie eraan gewerkt hebben, hoe de nieuwe vertaling tot stand is gekomen. Dat soort zaken?[/quote]
Ik wil dat met alle liefde uitleggen, stuur me maar een PM. Ik ben niet erg actief op dit board, dat is Rein. Verwacht dus niet een hele snelle respons

.
In principe is er helemaal geen sprake van een 'nieuwe' vertaling, er zijn alleen een 180-tal strings toegevoegd die nodig zijn voor deze release. Daarbij zitten ook een aantal wijzigingen van bestaande strings.
Helaas heb ik bij het bijwerken een fout gemaakt, waarvoor excuses aan iedereen die daarover een opmerking heeft gemaakt.
Knip en plak van de mail die ik net aan Rein heb gestuurd:
---
Ohoh, hier is iets vreselijk mis gegaan. <blush>
Ik heb voor de .MNU en .INC vertaling de verkeerde kolom in de excel logfile gebruikt om te muteren.
(Kolom B Nederlands ipv Kolom C Nederlands V7 alternatief)
Bij de LNG file is het wel goedgegaan, omdat ik daar kolom B had verborgen tijdens de vertaling.
Met als resultaat dat de .MNU en . INC vertalingen voor deze beta weer zijn teruggezet naar het pre-V7 tijdperk.
Met alle spelfouten en kromme zaken als gevolg. Omdat alle strings aanwezig waren is het niet opgemerkt door de check tool van Christian.
Graag even melden op het forum dat de .MNU en .INC vertalingen ernstige fouten bevatten, en dat ik komende week
(misschien vandaag nog als het me lukt) een nieuwe revisie uitbreng, die dit corrigeert.
Ik zal daarnaast nog kijken naar de suggesties van White.
Ik meld het ook nog ff aan Christian.
Gr. Johan
Co-auteur NL interface sinds V1.51eB (februari 1995), zie Help, Over Total Commander...