hallo,
is het mogelijk om in TC dezelfde soort bestanden (mp3's) verschillende kleuren te geven? ik heb tot nu toe alleen de optie gevonden om dit per bestandstype te doen.
of kun je het zo definieren dat een mp3 bestand een andere kleur krijgt als er in dezelfde folder een bestand staat dat dezelfde titel heeft, maar een andere extentie heeft?
dus:
xxx.mp3 = zwart
xxx.mp3 met in dezelfde folder xxx.asd = rood
is dit op een of andere manier te doen?
verschillende kleuren
Moderators: Rein de Jong, white
- Rein de Jong
- Senior Member
Heb je hier wat aan:
http://www.reindejong.nl/totcmd/tips/gebruik_kleur
Ik vermoed van niet
Misschien kun je wat bereiken met plugins of een Reg-ex via voorgedefiniëerde bestandstypes.
Of wellicht zou je je vraag nog eens anders kunnen formuleren zodat ik het beter begrijp.
http://www.reindejong.nl/totcmd/tips/gebruik_kleur
Ik vermoed van niet

Misschien kun je wat bereiken met plugins of een Reg-ex via voorgedefiniëerde bestandstypes.
Of wellicht zou je je vraag nog eens anders kunnen formuleren zodat ik het beter begrijp.
Het is niet mogelijk om meer dan 1 kleur (of ikoon) aan bestanden met dezelfde extensie toe te kennen.
Met Reg-ex zou het misschien per gedefinieerde directory kunnen, maar daar weet ik te weinig van.
2 Rein
Goed dat je die link plaatst. Ik bleek de verkeerde link naar je TC-help op m'n webpagina te hebben (.../tc/)
Met Reg-ex zou het misschien per gedefinieerde directory kunnen, maar daar weet ik te weinig van.
2 Rein
Goed dat je die link plaatst. Ik bleek de verkeerde link naar je TC-help op m'n webpagina te hebben (.../tc/)
0.618033988
- Rein de Jong
- Senior Member
- Sjef van Egmond
- Member
Hi ruuud,
Als ik het goed begrijp wil je dus dat TC reageert op de bestandsnaam van je MP3 als in dezelfde map dezelfde bestandsnaam staat met de extensie asd. Dat lukt dus niet, maar je zou van je MP3 (of je ASD) bestanden ook het Attribuut kunnen veranderen (Alt-b-Enter) naar Alleen-lezen. En die kun je wèl van een kleurtje voorzien voor het onderscheid met je ASD-files (of vice versa).
Als ik het goed begrijp wil je dus dat TC reageert op de bestandsnaam van je MP3 als in dezelfde map dezelfde bestandsnaam staat met de extensie asd. Dat lukt dus niet, maar je zou van je MP3 (of je ASD) bestanden ook het Attribuut kunnen veranderen (Alt-b-Enter) naar Alleen-lezen. En die kun je wèl van een kleurtje voorzien voor het onderscheid met je ASD-files (of vice versa).
Licentie#8923