Bij het kopiëren van een folder met daarin subfolders en bestanden naar een USB-stick wil ik dat het oorspronkelijke attribuut datum/tijd van de bestanden en folders behouden blijft.
Ik dacht dat ik dat kon afdwingen door onder "Configuratie, Kopiëren/Wissen" een vinkje te zetten bij "Datum/tijd van directory's kopiëren". Desondanks krijgen de gekopieerde items de datum/tijd van de kopieeractie.
Wie weet raad?
[Off Topic] PS voor de vertalers:
"directory's" moet natuurlijk "directories" zijn of beter "mappen" (inderdaad folders is Engels).
Datum&tijd niet behouden bij kopiëren naar USB?
Moderators: Rein de Jong, white
Datum&tijd niet behouden bij kopiëren naar USB?
Last edited by mnass on 2009-09-01, 17:11 UTC, edited 1 time in total.
Re: Datum&tijd niet behouden bij kopiëren naar USB?
Hier werkt het ook zoals aangegeven. Door onder "Configuratie, Kopiëren/Wissen" een vinkje te zetten bij "Datum/tijd van directory's kopiëren" wordt de oorspronkelijke datum/tijd van mappen gekopieerd. Zonder vinkje krijgen de mappen de huidige systeemdatum. De datum/tijd van bestanden worden altijd gekopieerd, onafhankelijk van deze optie.
[offtopic]
[/offtopic]
Groeten,
Henrie
[offtopic]
"Folders" is engelse taal. In het Nederlands is het "mappen"mnass wrote:"directory's" moet natuurlijk "directories" zijn of beter "folders"

[/offtopic]
Groeten,
Henrie
RE: datum kwijt bij kopie naar USB niet bij kopie naar HDD
Van harde schijf naar harde schijf gaat het wel goed.white wrote:Bij werkt het probleemloos.
Werkt het bij jou bij het kopieren naar je harddisk wel en naar je USB-stick niet?