Om het nog duidelijker te maken kun je misschien wat linkjes naar screenshots publiceren. Plaats daartoe je screenshots op bijvoorbeeld ImageShack of op de Total Commander wiki via de wiki upload pagina en plaats linkjes naar je screenshots in een bericht. (plaatjes opnemen in het bericht met de BBCode "img" kan niet)JMJ wrote:Het is een willekeurige zipfile. Voor de duidelijkheid doe ik het volgende:
- zip aanklikken in TC
TC laat files zien
Files selecteren en naar je 2e TC scherm slepen (TC gaat uitpakken naar de locatie waar je ze heen sleept)
Tip: Ik weet niet of je het al weet, maar List gebruik je zo:
Code: Select all
[list] of [list=a] of [list=1]
[*] item 1
[*] item 2
[/list]
Huh? Dat komt niet overeen met hetgeen je eerder zei:JMJ wrote: Locatie waar je ze heen sleept moet een map op dezelfde disk zijn
JMJ wrote:Ik zet de zip op lokale schijf (NTFS, winXP) en unzip 'm met TC naar NAS schijf (Synology Linux based (?)) alles letters worden hoofdletters...
Welk Synology NAS product is het precies? Welke firmware heeft het apparaat? (ik begrijp dat er wel eens firmware-updates zijn..)JMJ wrote: In mijn geval hangt er een Sharkoon met eSata-disk aan mijn Synology via eSata kabel.
Welk Sharkoon product is het precies?
Welk harddisk is het precies? En welke firmware?
Wat heb je nog meer geprobeerd? Al eens aangesloten op een andere computer? Een andere harddisk geprobeerd? Andere ZIP-programma's behalve WinZip om het bestand uit te pakken? Bijvoorbeeld WinRAR, 7-Zip, oudere versies van Total Commander?