FTP op Win-7 32b (Vista Upgrade) geeft foutmelding: Geen wcx-ftp.ini beschrijfbaar. Is inderdaad niet aanwezig. Opnieuw installeren van TCM 8.01 helpt niet. Op andere comp W-7, 64b met TCM 8.01 werkt alles prima.
m.vr.gr. Henco
FTP
Moderators: Rein de Jong, white
Re: FTP
Waarschijnlijk heb je geen schrijfrechten in de map waar Total Commander het bestand wcx-ftp.ini wil schrijven.Henco wrote:FTP op Win-7 32b (Vista Upgrade) geeft foutmelding: Geen wcx-ftp.ini beschrijfbaar. Is inderdaad niet aanwezig. Opnieuw installeren van TCM 8.01 helpt niet. Op andere comp W-7, 64b met TCM 8.01 werkt alles prima.
Gebruik menu-optie Help/Over Total Commander om te bepalen welke map Total Commander gebruikt voor het configuratiebestand.
Bedankt voor de reactie. Maar het is het niet, want ik heb volledige rechten.
De oplossing was dat ik TCM van een Add-On voorzien heb: INIRELOC. Ik draai TCM op andere partitie dan de C schijf (overigens precies hetzelfde als bij mijn andere computer).
Waarom de ene goed gaat bij normale installatie en de andere niet, weet ik niet. Het werkt weer.
De oplossing was dat ik TCM van een Add-On voorzien heb: INIRELOC. Ik draai TCM op andere partitie dan de C schijf (overigens precies hetzelfde als bij mijn andere computer).
Waarom de ene goed gaat bij normale installatie en de andere niet, weet ik niet. Het werkt weer.