Hoi,
Grote kopieeropdrachten in HOLD zetten met F2 lukt me niet. Het kopieert alsof ik op OK drukte ipv op "wachtrij"
Wat doe ik fout?
Met dank
Msahc
F2 binnen de kopieer-wachtrij
Moderators: Rein de Jong, white
Re: F2 binnen de kopieer-wachtrij
Als de wachtrij leeg is en niet gepauzeerd, dan begint het kopieren direct in de achtergrondoverdrachtsbeheerder.Msahc wrote:Grote kopieeropdrachten in HOLD zetten met F2 lukt me niet. Het kopieert alsof ik op OK drukte ipv op "wachtrij"
Wat bedoel je met "grote kopieeropdrachten"?
F2 plaatst de kopieeropdracht in de wachtrij van de achtergrondoverdrachtsbeheerder. Als die kopieeropdracht direct aan de beurt is, wordt de opdracht direct uitgevoerd door de achtergrondoverdrachtsbeheerder. Een voordeel hiervan is dat je met Total Commander door kunt werken terwijl de achtergrondoverdrachtsbeheerder aan het kopieren is.Msahc wrote:Bij het gebruik van F5 krijg je toch de optie F2 als keuze
Hoe werkt die dan?
Om te zorgen dat het kopieren niet direct start kun je de achtergrondoverdrachtsbeheerder eerst pauzeren. Start eerst de achtergrondoverdrachtsbeheerder m.b.v. menu-optie Opdracht/Achtergrondoverdrachtsbeheerder. Klik dan op de Pauze-knop in de achtergrondoverdrachtsbeheerder. Ga terug naar het hoofdvenster van Total Commander en gebruik F5 en F2.