hee hallo allen
ik wil graag mijn website uploaden met TC maar hij ziet mijn webmappen niet staan in documeten/mijn websites
wie weet de oplossing
alvast bedankt
zie mijn webmappen niet
Moderators: Rein de Jong, white
Als je even slordig omgaat met TC als met de formulering van je vraagstelling, dan ziet het er somber uit.
De informatie hier is veel te vaag. - attributen - actieve vensters - weergave mode ?, Ik noem maar wat.
Bovendien is dat voorgebakken mijn documenten/mijn ... pad qua overzicht in de bestandsstructuur op de schijf een hele beroerde plek. Het is '4 lagen diep', en dat voor een hoofd-activiteit als een website. Maar dat terzijde.
De informatie hier is veel te vaag. - attributen - actieve vensters - weergave mode ?, Ik noem maar wat.
Bovendien is dat voorgebakken mijn documenten/mijn ... pad qua overzicht in de bestandsstructuur op de schijf een hele beroerde plek. Het is '4 lagen diep', en dat voor een hoofd-activiteit als een website. Maar dat terzijde.
0.618033988
probeer aan te zetten
Configuratie->Opties->Weergave:Hidden/system laten zien (voor experts!)
sheepdog
(babelfish vertaling)
Configuratie->Opties->Weergave:Hidden/system laten zien (voor experts!)
sheepdog
(babelfish vertaling)
"A common mistake that people make when trying to design something
completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams
completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams
-
- Junior Member
opgelosttttttttt
Hee Sheepdog
Nogmaals bedankt hee
alles werkt zoals ik het graag wou
Dit was idd het euvel
Groeten Herbieferbie
Nogmaals bedankt hee
alles werkt zoals ik het graag wou
Dit was idd het euvel
Groeten Herbieferbie
- Rein de Jong
- Senior Member
2SamZen
Ik snapte eerst ook totaal niet waar de vraag overging.
Persoonlijk heb ik hidden/system meestal uit staan. Wel heb ik een knop in de balk die het snel aan/uit kan zetten m.b.v. cm_SwitchHidSys. Ik weet dat Christian hidden/sys zelf ook meestal uit heeft staan.
Ik snapte eerst ook totaal niet waar de vraag overging.
Sheepdog wrote:Weergave:Hidden/system laten zien
Er staat echter niet voor niets bij (voor experts!) Jij bent dat. Dus voor jou zou het fijn zijn wanneer het standaard aan stond. Voor de doorsnee gebruiker is het beter dat het uit staat. Wellicht dat het wijzer is om bij de installatie aan te kunnen geven of je expert bent of 'normale' gebruiker en daar de defaults op af te stemmen. Zowel jij als ik kunnen wel zaken verzinnen die we standaard graag anders wensenSamZen wrote:Het eerste, dat ik wijzig na een installatie van TC. Van mij mag dat een default enable bij de setup worden.

Persoonlijk heb ik hidden/system meestal uit staan. Wel heb ik een knop in de balk die het snel aan/uit kan zetten m.b.v. cm_SwitchHidSys. Ik weet dat Christian hidden/sys zelf ook meestal uit heeft staan.
Clever, die knop. Ik kende dat commando niet. En zal 'm integreren.
Dat 'voor experts' heb ik m'n vraagtekens bij. Noem dat gewoon meer keuzes ipv voorgebakken standaards.
Ik vind dat als je tijdens een install bewust kiest voor een 'custom one', dat er dan extra aandacht moet worden
besteed aan de vermoedelijke defaults daar, om onnodig gedoe te voorkomen.
Als iemand, ondanks die keuze, kiest voor het voorgebakken, dan moet ie het zelf maar weten.
Dat 'voor experts' heb ik m'n vraagtekens bij. Noem dat gewoon meer keuzes ipv voorgebakken standaards.
Ik vind dat als je tijdens een install bewust kiest voor een 'custom one', dat er dan extra aandacht moet worden
besteed aan de vermoedelijke defaults daar, om onnodig gedoe te voorkomen.
Als iemand, ondanks die keuze, kiest voor het voorgebakken, dan moet ie het zelf maar weten.
0.618033988